Upravljanje biznisom

Dugoročno izgrađeni kvalitetni odnosi s klijentima – visoka konkurentska prednost

Sigurno i sami svakodnevno imate neugodna iskustva s osobljem raznih uslužnih poduzeća i ustanova. Puno se govori o odnosima s klijentima, a možemo se zapitati koliko tvrtki zaista ulaže u razvoj i usavršavanje osoba koje su u dodiru s kupcima, poslovnim partnerima i klijentima. Istovremeno, bilo bi zanimljivo analizirati koliko su zaposlenici svjesni svoje uloge u unapređenju poslovanja tvrtke i stvaranju pozitivnog imidža.

Sigurno i sami svakodnevno imate neugodna iskustva s osobljem raznih uslužnih poduzeća i ustanova. Puno se govori o odnosima s klijentima, a možemo se zapitati koliko tvrtki zaista ulaže u razvoj i usavršavanje osoba koje su u dodiru s kupcima, poslovnim partnerima i klijentima. Istovremeno, bilo bi zanimljivo analizirati koliko su zaposlenici svjesni svoje uloge u unapređenju poslovanja tvrtke i stvaranju pozitivnog imidža.

„Gospodine, to ste vi već krknuli?“ Pitanje je blagajnice u jednoj prodavaonici nakon što je osoba donijela praznu bocu na blagajnu kako bi platila sok koji je u međuvremenu popila čekajući red.

„Pogledajte malo bolje, piše vam na proizvodu!“ Odgovor je prodavačice u jednom trgovačkom lancu nakon upita o sastojcima prehrambenog proizvoda.

„Pričekajte malo, popijte kavu u kafiću, doktorica kasni 40 minuta, brzo će!“ Pozdravni je to govor medicinske sestre u privatnoj ordinaciji.

„Nazvat ću vas poslije, joj, zovu me kao ludi, nisu normalni!“ Zadnja je rečenica u razgovoru s knjigovođom jedne ozbiljne tvrtke.

O odnosima s klijentima diskutirat će se na poslovnom skupu i seminaru Odnosi s klijentima i kreativno vođenje koji će se održati 13. svibnja 2010. godine u hotelu The Regent Esplanade u organizaciji tvrtke Filaks.

Stvoriti osjećaj lojalnosti – izgraditi mrežu kvalitetnih odnosa

Ukoliko želite uspjeh, filozofija vaše tvrtke mora biti usmjerena k davanju prioriteta potrebama klijenata, a misija vjerodostojna i vidljivo provediva kako bi pridobili povjerenje kupaca, stvorili kod njih osjećaj lojalnosti te dugoročno izgradili mrežu kvalitetnih odnosa.

Dugoročno izgrađeni kvalitetni odnosi s klijentima predstavljaju visoku konkurentsku prednost koju je teško dostići. U današnjim tržišnim uvjetima globalne ekonomske krize, ova poslovna strategija dobiva sve više na značaju.

Kupci su smanjili raspoložive budžete, uveli racionalizaciju troškova, kupuju u manjim količinama, a na odluku o kupnji bitno utječu izgrađeni odnosi s postojećim partnerima prema kojima su stvorili lojalnost i povjerenje.

Mnogima se danas javlja problem zadržavanja postojećih klijenata. Pravilnim uvođenjem i provedbom strategije odnosa s klijentima, koje uključuje reorganizaciju tvrtke, promjenu organizacijske kulture, involviranje zaposlenika na svim razinama i uvođenje sustava motivacije i nagrađivanja, dugoročno se stvaraju uvjeti za postizanje lojalnosti postojećih klijenata, ali i za pronalaženje i osvajanje novih kupaca.

Kako graditi kreativnost djelatnika u odnosu s klijentima?

Osnovna zadaća koju svaka tvrtka treba kontinuirano izvršavati je uslužnost i njegovanje zdravih odnosa s klijentima. Uslužnost vaše tvrtke ogleda se u članovima svih razina vaše organizacije.

U današnjim vremenima kada su informacije dostupne svima, kreativnost pojedinaca isplivava kao karakteristika koja se s razlogom sve više cijeni.

Kreativno vođenje stvara uvjete kreativnog oslobađanja zaposlenika koje je moguće postići pravilnom upotrebom određenih vještina i tehnika. Upotrebom tehnika i vještina kreativnog vođenja omogućujete stvaranje novih vrijednosti za vaše klijente, potičete njihovu lojalnost i stvarate preduvjete za održavanje pozitivnih i zdravih međuodnosa.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version