DOP
Telemach Hrvatska predstavio je javnosti svoj društveno odgovorni projekt „Tko to tamo prlja“ u društvu poznatih osoba, a sve s ciljem osvještavanja javnosti o...
Hi, what are you looking for?
U ovogodišnjemu izdanju ekološkoga projekta Coca-Cole, Konzuma i Udruge gradova Od izvora do mora sudjelovat će čak 28 gradova.
Nestlé će kao član Radne skupine doprinijeti u ostvarenju cilja od 30 posto manje otpada od hrane u Hrvatskoj u sljedećih pet godina.
Vodeća domaća prehrambena kompanija Vindija na svoju kartonsku ambalažu za sokove i mlijeko prva u Hrvatskoj uvodi neodvojivi čep LightWing 30 tvrtke Tetra Pak....
Ove godine potporu će dobiti čak deset poduzetnika umjesto prijašnjih šest.
Telemach Hrvatska predstavio je javnosti svoj društveno odgovorni projekt „Tko to tamo prlja“ u društvu poznatih osoba, a sve s ciljem osvještavanja javnosti o...
Centar za odgoj i obrazovanje Tuškanac pruža socijalne usluge djeci i mladima s teškoćama u razvoju.
Iz hrvatskih kućanstava godišnje bacimo više od 86 tona ostataka od hrane koji su mogli biti prenamijenjeni ili pojedeni.
Nije tajna kako je Skintegra brend koji je drugačiji od drugih – inzistiraju na etičkom poslovanju i društveno odgovornom ponašanju, a od samih svojih...
Sredinom ove godine, A1 Hrvatska i Go2Digital predstavili su projekt GigaBEEtno, kojim svoju brigu o okolišu i zajednici fokusiraju na najvažnija bića u opstanku...
MindGiving je prijateljska ruka pomoći svima onima koji prolaze kroz slične situacije na svojem radnom mjestu i želimo da postane točka spajanja gdje će...
Istraživanje je pokazalo da je 43 posto Hrvata spremno platiti više za proizvode i usluge društveno odgovornih brandova i kompanija.
NESCAFÉ, najveći brend kave kompanije Nestlé i jedna od omiljenih kava na svijetu, u okviru NESCAFÉ Plana 2030. nastavlja podupirati regenerativnu poljoprivredu, smanjivati emisije...