DOP
Zagrebačka banka, članica Grupe UniCredit, potvrdila je status vodeće domaće banke, postavši prva banka i prva kompanija u Hrvatskoj s EDGE certifikatom za rodnu...
Hi, what are you looking for?
JYSK, danski maloprodajni lanac za opremanje doma, predstavio je danas svoje prvo izvješće o održivom razvoju za tržište Hrvatske.
Atlantic grupa i omiljeni regionalni brend Cedevita lansirali su jedinstvenu digitalnu platformu pod nazivom „CE svijet“.
Društva za osiguranje primjenjuju čitav niz održivih pristupa unutar svojih poslovnih strategija
Tvrtka Mars se pridružila novoj sezoni projekta CO2MPENSATING BY PLANTING u sklopu kojeg se pošumljavalo područje Perjasice u općini Barilović.
Zagrebačka banka, članica Grupe UniCredit, potvrdila je status vodeće domaće banke, postavši prva banka i prva kompanija u Hrvatskoj s EDGE certifikatom za rodnu...
Kampanja 'Kako si?' Hrvatskog Telekoma koja se bavi pitanjem mentalnog zdravlja proglašena je najboljom društveno odgovornom kampanjom u cijeloj Europi na „European Excellence Awards...
Prema istraživanjima, trećina odraslih osoba tijekom godine sudjeluje u igrama na sreću.
Tvrtka Mars je pokrenula jedinstvenu marketinšku kampanju koja oživljava neke od svima omiljenih reklama, udahnjujući im novo ruho s porukama nade i napretka vezanim...
Kako bi doprinijela kvaliteti života štićenika domova za starije, a uoči nadolazećih blagdana, tvrtka A1 Hrvatska opremit će prostore za druženje deset državnih domova...
U petak 24. studenoga dm će šestu godinu zaredom obilježiti Giving Friday, potpuno drukčiju verziju Crnog petka, u sklopu kojeg će donirati pet posto...
Osim o svom osobnom zdravlju prilikom kupnje hrane, potrošači sada aktivno razmišljaju i o okolišu.
Raise the Bar Youth treći je i najnoviji program u sklopu strateške platforme Raise the Bar Adria, čiji je cilj uskladiti vještine i znanja...