Izdvojeno
FREE – riječ koja otvara novčanike i srca potrošača
“Free” ili “besplatno” je prema tvrdnjama marketinških stručnjaka najmoćnija riječ na engleskom jeziku. Za svakodnevnog potrošača – malu pobjedu nad sustavom, stisnutu u izjavi tipa “dobro sam prošao”. Tvrtke “Free” koriste kao alat kojim se pokušavaju probiti kroz tržišnu konkurentnost u borbi oko kupaca…
Pročitajte još:
Lifestyle
Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.
Lifestyle
Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.
Lifestyle
Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.
Komentari
Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.