Novosti

ICERTIAS Customers’ Friend ocjene kvalitete za trgovine De tempore

vrhunaska usluga

U okviru istraživanja ICERTIAS Customers’ Friend potrošači su uslugu u trgovinama poduzeća De tempore ocijenili s najvećom mogućom razinom kvalitete i korisničkog iskustva prilikom kupovine.

U istraživanju ICERTIAS Customers’ Friend posebna je pažnja posvećena ispitivanju zadovoljstva potrošača određenog proizvoda odnosno usluge korisničkim iskustvom i korisničkom podrškom.

Ispitivanje je provedeno na cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske, a u ocijenjivanju su sudjelovali sami korisnici odnosno kupci u trgovinama poduzeća De tempore.

Zahvaljujući ovom iznimnom rezultatu zasluženom od strane samih kupaca, De tempore može koristiti medalju ICERTIAS – Customers’ Friend u obliku pentagonalnog crvenog dijamanta, jednako kao i oznaku “pet crvenih dijamanata” za najvišu razinu kvalitete i korisničkog iskustva s oznakom “VRHUNSKA USLUGA” odnosno “VRHUNSKO ZA VAS”.

Crveni dijamanti inače su u prirodi najrjeđi, najcjenjeniji i najskuplji dijamanti. ICERTIAS Customers’ Friend ocjene u obliku crvenih dijamanata simboliziraju stoga rijetke i visokovrijedne tvrtke, proizvode i usluge koji nude iznimno korisničko iskustvo najviše razine kvalitete.

Tvrtka De tempore d.o.o. osnovana je 2002. godine. Svoje poslovanje započinje na svima dobro poznatoj lokaciji Swarovski partner boutiqe u centru Zagrebu. Od tada do danas tvrtka je razvijala svoj portfolio premium brendova.

Kroz 13 godina rada na tržište je uvela neke od renomiranih imena iz vrha svjetske mode, kao Givenchy, Rochas, Balmain, Elie Saab, Nina Ricci, Marc by Marc Jacobs, See by Chloé, Red Valentino, Swarovski, Crystals from Swarovski, Mawi i brojne druge. U želji da svom kupcu ponudi isključivo najbolje, ponuda u segmentu stolne kulture uključuje vrhunski porculan  Villeroy&Boch i inovativno visokokvalitetno posuđe i kuhinjska pomagala WMF.

Kako bi objedinila ponudu modnih dodataka, nakita i posuđa tvrtka De tempore razvila je tri vlastita brenda koje kupci danas prepoznaju na tržištu: My house, Elysées i Crystal Vision.

ICERTIAS CUSTOMERS’ FRIEND –  ZA BOLJU PONUDU NA TRŽIŠTU

ICERTIAS – Customers’ Friend certifikacijski program ima za cilj stimulirati proizvođače i davatelje usluga na što veću kvalitetu svojih proizvoda i usluga, uz što je moguće optimalniju cijenu na tržištu s posebnim naglaskom na poticanje što veće razine kvalitete ukupnog korisničkog iskustva kao i postprodajne korisničke podrške.

Misija Customers’ Friend programa je povećati transparentnost komunikacije između proizvođača i davatelja usluga te krajnjih konzumenata (potrošača), kao i poticati sve sudionike tržišta na što odgovornije ponašanje prema vlastitim zaposlenicima i prirodnom okolišu.

Tvrtke i organizacije koje se odluče pristupiti ICERTIAS – Customers’ Friend certifikacijskom programu obvezuju se nastojati svojim potrošačima, kupcima, odnosno klijentima ponuditi proizvode i usluge prema najvišim kvalitativnim standardima uz najkonkurentniju moguću cijenu.

Dodatne informacije o ICERTIAS Customers’ Friend programu možete naći na web adresi www.prijateljkupaca.hr 

Dodatne informacije o poduzeću De tempore – nositelju medalje ICERTIAS Customers’ Friend VRHUNSKA USLUGA možete pronaći na:

http://www.customersfriend.org/DETEMPORE-HR-07SH24

 

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version