Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Investicija u pamet – za smartphone se izdvaja više od 2000 kuna

Istraživanje na više od 700 ispitanika koje je provedeno krajem svibnja pokazalo je kako većina internet korisnika već posjeduje najmanje jedan smartphone uređaj, a najomiljeniji brendovi su iPhone i Samsung

Istraživanje na više od 700 ispitanika koje je provedeno krajem svibnja pokazalo je kako većina internet korisnika već posjeduje najmanje jedan smartphone uređaj, a najomiljeniji brendovi su iPhone i Samsung

Istraživanje koje je krajem svibnja proveo poslovni portal PoslovniPuls pokazalo je kako većina internet korisnika već posjeduje najmanje jedan smartphone uređaj (pametni telefon), a najomiljeniji brendovi su iPhone (Apple) i Samsung…

Najveći broj (83%) ispitanika posjeduje smartphone uređaj, dok ga 12% ispitanika namjerava uskoro kupiti. Samo 5% sudionika istraživanja izjavilo je da ne posjeduje smartphone, a kao glavni razlog navode previsoke cijene uređaja.

Ispitanici koji planiraju kupiti smartphone ističu kako ih najviše privlači Appleov iPhone (52%), a slijede Samsung (22%), HTC (22%) i Nokia (4%). Čini se kako cijena nije presudan faktor prilikom odabira smartphone uređaja – polovica ispitanika (51%) planira potrošiti više od 2.000 kuna na smartphone, a samo 13% potrošit će do 1.000 kuna.

Kad su u pitanju vlasnici smartphonea – iPhone je omiljena mobilna “igračka” s udjelom od 36%, a popularni su i Samsung (22%), Sony/Sony Ericsson (13%) i HTC (11%) uređaji. Nekoć popularne brendove Nokia i BlackBerry danas posjeduje tek svaki deseti smartphone korisnik koji je sudjelovao u istraživanju.

Dok iPhone predvodi popis najpopularnijih smartphone brendova – Android za sada vodi na polju mobilnih operativnih sustava. Istraživanje portala PoslovniPuls pokazalo je da se Googleov Android nalazi na većini smartphone uređaja (51%). Slijedi iOS (iPhone) s 35%, a iznenađujuće dobro stoji i već zastarjeli Symbian (7%).

Korisnici svoje smartphone uređaje najčešće upotrebljavaju za surfanje internetom i čitanje vijesti na portalima (90%), društvene mreže (85%) i aplikacije (80%).

Iako su mobilne aplikacije očito iznimno popularne – samo 4% ispitanika često koristi aplikacije čije se korištenje plaća. 26% ispitanika spremno je kupiti aplikaciju “samo ako je riječ o iznimno kvalitetnoj aplikaciji”. Najveći dio ispitanika (70%) koristi isključivo besplatne mobilne aplikacije.

Tek svaki peti ispitanik koristi aplikaciju za mobilno bankarstvo. Zanimljivo, 70% ispitanika navodi kako više cijeni brend/tvrtku koja posjeduje vlastitu mobilnu aplikaciju.

Kod najvećeg broja ispitanika (48%) prosječni mjesečni račun za mobilne usluge iznosi do 100 kuna. 35% korisnika na mobilne usluge mjesečno u prosjeku izdvaja do 200 kuna, 13% izdvaja do 500 kuna, dok 4% ispitanika troši više od 500 kuna.

Bez obzira na visoke cijene mobilnih uređaja na hrvatskom tržištu – sedam od deset ispitanika izjavilo je kako će u idućih godinu dana možda ili sigurno kupiti novi smartphone.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.