Poslovni prostor trebao bi biti podjednako ugodan ambijent zaposleniku, klijentu i poslovnom partneru. Kako postići funkcionalan prostor koji je ugodan oku i u kojem ćete se i vi i vaši klijenti dobro osjećati?
Prilikom uređenja poslovnih prostora ili vašeg ureda, dobro je držati se nekoliko nepisanih jednostavnih pravila. Korištenjem svjetlijih boja stvoriti ćete osjećaj ozbiljnosti kao i topline. A te karakteristike ureda svakako su poželjne. Također, s istim ali i jednostavnim materijalima kao i namještajem, postižete profinjen, klasičan stil koji je u poslovnom svijetu uvijek dobrodošao. Važno je napomenuti kako uredi ne moraju biti luksuzno opremljeni da bi “zračili” ozbiljnošću – to možete postići i jeftinijim komadima namještaja oštrih linija. A na razini luksuza ili zanimljivosti prostora možete isto tako dobiti jednim otkačenim komadom namještaja. U tom pogledu, sa slikom ili lampom koja “odiše” stilom ne možete pogriješiti.
Neutralne boje
Zidne police
Jednostavne, obične zidne police spasiti će nas od nepoželjnog nereda. Nerijetko će nam poslužiti za sklanjanje sve poslovne dokumentacije, spisa, knjiga i nacrta. Spasiti će vas od neželjenog nereda i zatrpavanja vašeg radnog stola. Osim što su poželjne jer ne zauzimaju mnogo prostora, korisne su i zbog svoje funkcionalnosti kao i preglednosti. Isto tako ako želite dozu uzbudljivosti i originalnosti, neka te police ili samo neke njene plohe budu u nekoj žarkoj boji.
Kvalitetna radna stolica
Vjerojatno je najvažnija kvalitetna radna stolica, po mogućnosti ergonomska. Jer ako je istina da tijekom prosječnog radnog vijeka u stolicama, sjedeći provedemo i do 80 000 sati, to bi trebao biti komad namještaja na kojem nećemo štediti. Kao i u mnogim drugim stvarima, ni ovdje ne bi trebali davati prednost izgledu. Ali svejedno, svojim klasični izgledom pristajat će svakom uredu i neće iskakati iz ni jednog interijernog stila.
Otkačeni komad namještaja
Kako bi “osvježili” klasičan ili “probudili” dosadan ured, nabavite bar jedan komad otkačenog namještaja. Bilo da se radi o slici, fotografiji, lampi ili stolici svakako pazite s odabirom. Fotografija može osvježiti vaš ured, ostaviti dojam kreativnosti i inovativnosti. Ali isto tako može biti “odbojna” i “živčana” te na klijente i partnere ostaviti loš dojam prostora u kojem se ne osjećaju ugodno i zbog kojeg vas neće shvatiti ozbiljno. Ured nas treba motivirati i poticati na kreativnost, a ne raditi živčanima i povećavati naš stres. Stoga svakako treba imati na umu da preuređenjem ureda moramo zadržati osnovne karakteristike i ne zaboraviti da se ipak radi o poslovnom prostoru.