Izdvojeno

Kako još bolje organizirati radni dan

Kako ne biste još jedan dan proveli nervozni, zabrinuti ili s velikim upitnikom iznad glave kako uopće stići obaviti sve zadatke koje imamo, ovo su tri stvari koje će vam dodatno olakšati poslovnu rutinu.

Svi smo se našli u situacijama da nam se čini gotovo nemoguće završiti sve obveze koje nas čekaju kroz dan i uz to sve zabavljati se i uživati u slobodnom vremenu. Ubrzan način života, velik broj obveza i potreba za balansom između privatnih i poslovnih avantura, tjeraju nas u svakodnevnu potragu za dodatnim savjetima kako uistinu najbolje iskoristiti radno vrijeme, ali i vikend.

Kako ne biste još jedan dan proveli nervozni, zabrinuti ili s velikim upitnikom iznad glave kako uopće stići obaviti sve zadatke koje imamo, ovo su tri stvari koje će vam dodatno olakšati poslovnu rutinu.

Provjerite email 2x na dan

Email je inače poznat kao velika pijavica vašeg vremena i produktivnosti. Zbog toga je iznimno važno smjestiti ga kao obvezu u dio dana kada ćete biti najučinkovitiji. Stručnjaci savjetuju da se svako jutro posvetite između pola sata i sat vremena emailovima. Pazite da prilikom komunikacije budete jasni i odmah dajte sve informacije, kako biste izbjegli dopisivanje emailovima u kojima iznosite par kratkih info. Onda se emailu posvetite ponovno na kraju dana, ali samo odgovorite na hitne emailove i emailove koji od vas zahtijevaju do pet minuta vašeg vremena. Kroz ostatak dana, zaboravite na email.

Budite realni u planiranju

Dakle, budite u potpunosti svjesni vašeg okruženja i obveza. Nemojte na sastanak koji ste zakazali u vrijeme najvećih gužvi u gradu krenuti pet minuta ranije, vjerovati da u sat vremena stižete obići šest različitih lokacija ili mislite da navečer u 19 sati možete biti jednako produktivni na radnom sastanku kao što biste bili da je on zakazan ujutro u 8 sati. Pokušajte si raspored organizirati tako da ranije ujutro ustajete i posvetite se obvezama, nego da na obavljanje kućanskih poslova, kupovinu i plaćanje računa trošite dragocjeno vrijeme poslijepodne. Njega rezervirajte za stvari koje volite i ljude koji su vam dragi.

Retrospektiva

Razmislite o svojoj organizaciji kroz prethodnih mjesec dana i učinkovitosti. Koje biste promjene mogli napraviti da vaši rezultati budu još bolji? Buđenje 20 minuta ranije? Odlazak u krevet ranije? Više čitanja za buđenje kreativnosti? Igrajte se i eksperimentirajte s vašom radnom rutinom.

Izvor: manager.ba

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version