Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Kako napredovati na poslu?

Svaki zaposlenik želi promaknuće i povišicu, ali do toga može doći samo ako se dokaže i uspije “upasti u oko” nadređenima.

job

Svaki zaposlenik želi promaknuće i povišicu, ali do toga može doći samo ako se dokaže i uspije “upasti u oko” nadređenima. Naravno, nekima to ide samo po sebi jer su iznad ostalih, no neki moraju u radnoj okolini pronaći načine kako se nametnuti i izdići.

Ako vam se posao svodi samo na to da čekate kraj radnog vremena, ne ispunjavate radne obaveze i toliko vam je dosadno da se počinjete svađati sa svima i uplitati u priče koje vas se uopće ne tiču, u krajnjoj mjeri ni ne zanimaju – sigurno nećete daleko dogurati.

U nastavku teksta donosimo sedam načina kako to postići.

  1. Stvorite snažne veze

Morat poznavati svoje nadređene i znati što žele, da im onda to i možete pružiti. Nadalje, iznimno je bitno znati osobu koja stoji iza vašeg tima ili odjela jer samo preko nje možete dobiti bitne preporuke. To ćete najčešće znati ako slušate na sastancima i općenito, svaki lider kaže ciljeve. Ako i ne kaže, komunicirajte, otkrijte ih. Pa dajte sve od sebe da ih ispunite.

  1. Razvijajte sve oko sebe

Nemojte raditi samo na sebi već pomozite i drugima da se razvijaju pa rade bolje. Naime, kad se vidi da to možete, sigurno će se nekome iznad vas “upaliti lampica” i ponude vam poziciju na kojoj će vaše vještine više dolaziti do izražaja. Također, takvog zaposlenika htjet će zadržati pa ni povišica nije isključena.

  1. Predvodite promjene

Ponekad će zaposlenici odbiti iskušati nešto novo jer im se više ne da to raditi. Posljedica je to ubrzanih promjena u modernom vremenu. Zato, preuzmite palicu i predvodite promjene, pokažite da ste spremni na njih i dovoljno motivirani prepustiti im se. Naravno, pripazite da nadređeni to ne shvate kao prijetnju.

  1. Inspirirajte nadređene

Nudite ideje, nudite načine kako posao obaviti na bolji, brži i kvalitetniji način. Predlažite projekte i razne stvari, budite proaktivni te će vam se to vratiti.

  1. Razmišljajte na kritičan način

Ako vidite da nešto nije dobro, recite to na glas i predložite nešto bolje. Ali, ponovno, oprez. Neki nadređeni to će doživjeti kao potkopavanje autoriteta i prijetnju. Zato, izvedite to na pravi način.

  1. Jasno komunicirajte

Znajte što želite i kako to reći jer tako možete dobiti pažnju. Uz to, nadređeni cijene komunikativne osobe oko sebe pa bi vas mogli željeti bliže sebi.

  1. Budite pouzdani

Nemojte se zaletavati u ambicijama pa na kraju ostati bez pokrića za njih. Jako dobro odvagnite što možete i kad to možete pokazati pa se prepustite izazovima, ostavite dojam pouzdanosti.

Izvor manager.ba/posao.hr


Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.