Komentari
U utorak se u prostorijama COTRUGLI Business School-a održalo predavanje na temu budućnosti društvenih mreža. Predavanje su održali Marijan Palić i Bruno Blumenschein iz...
Hi, what are you looking for?
"Treba nam dobra priča!" odjekuje dugim hodnikom. Direktor prodaje u trku dovikuje ovu rečenicu svojim voditeljima odjela, žureći na idući sastanak koji ga čeka.
BalCannes okuplja najbolje projekte iz regije, a o dobitnicima nagrada odlučuju stručni žiriji agencija, oglašivača i medija. U nastavku pronađite popise stručnjaka koji će...
BalCannes nastavlja s razvojem u službi isticanja kreativnih potencijala regije – otvorene su prijave za najkvalitetnije kreativne projekte!
Jeste li nekada imali osjećaj da ste donijeli neku odluku ili postupili protiv svoje volje pod utjecajem ponašanja ili riječi nekog drugoga, a samo...
U utorak se u prostorijama COTRUGLI Business School-a održalo predavanje na temu budućnosti društvenih mreža. Predavanje su održali Marijan Palić i Bruno Blumenschein iz...
Otvorene su prijave za BalCannes, reviju najboljih reklamnih agencija u regiji. Do 1. rujna 2016. godine na BalCannes se mogu prijaviti sve reklamne agencije...
Iako ih je u Hrvatskoj više nego muškaraca i bolje su obrazovane od kolega suprotnog spola, žene su na vodećim položajima u tvrtkama i...
Walter Kohl, 53-godišnjak, poduzetnik, autor, savjetnik – i stariji sin bivšeg njemačkog kancelara Helmuta Kohla – svjedoči nam o svojem pomirenju s prošlosti i...
Velika poduzeća često surađuju s hrvatskim podružnicama međunarodnih agencija ili s nekoliko agencija specijaliziranih za kreiranje i provedbu različitih marketinških aktivnosti. Mala i srednja...
Predstavljamo vam redizajniranu stranicu PRglas portala. Ovaj, ne baš kratkotrajan rad na portalu, uključivao je izradu strukture stranice, obradu fotografija i logotipa te redizajn...
Gotovo 60% svog vremena provodimo na nekoj vrsti sastanka. Oni mogu pomoći da se riješi problem no, prije no što ga organizirate, upitajte se...
PwC je objavio jedinstveno izvješće o prekograničnim vijestima, tj. vijestima koje se konzumiraju izvan zemlje izvorišta. Istraživanje je pokazalo da dostupnost, znatiželja i mobilnost...