Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Konzum i Mastercard petu godinu zaredom pomažu u borbi protiv siromaštva djece

I ove godine Konzum i Mastercard ujedinjuju snage u pružanju pomoći socijalno ugroženim obiteljima s djecom predškolske i školske dobi u Hrvatskoj, kao i UN-ovom Svjetskom programu za hranu.

I ove godine Konzum i Mastercard ujedinjuju snage u pružanju pomoći socijalno ugroženim obiteljima s djecom predškolske i školske dobi u Hrvatskoj, kao i UN-ovom Svjetskom programu za hranu. U kampanji koja traje do 18. prosinca 2022. od svake transakcije Mastercard karticama u Konzumovim prodavaonicama diljem Hrvatske izdvajat će se dio sredstava, a prikupljena donacija će se uručiti Udruženju „Djeca prva“ te Svjetskom programu za hranu (World Food Programme). 

385 milijuna djece diljem svijeta živi u siromaštvu

Prema procjenama Svjetske banke, 385 milijuna djece diljem svijeta živi u siromaštvu. Čak i u najbogatijim zemljama, jedno od četvero djece je siromašno. Što se pak Europe tiče, prema podacima Europske komisije u Europskoj uniji je u 2018. godini 23 milijuna djece bilo izloženo riziku od siromaštva ili socijalne isključenosti, odnosno svako četvrto dijete.

300.000 djece u našoj zemlji živi u siromaštvu

U Hrvatskoj je 23,7 posto djece bilo izloženo takvom riziku, a kako je pandemija bolesti COVID-19 uzrokovala znatne poremećaje i promjene na europskim tržištima rada, pogođene društvene skupine postale su dodatno izložene riziku od siromaštva.

Generalno, Hrvatska nažalost ne odudara od neumoljivih globalnih trendova o socijalno ugroženoj djeci. Prema istraživanju Ekonomskog instituta („Dječje siromaštvo i strategije nošenja sa siromaštvom kućanstava u Hrvatskoj“) iz 2019. godine, gotovo 300.000 djece u našoj zemlji živi u siromaštvu, često bez osnovnih životnih potrepština. Navedeno istraživanje iznosi još jednu poražavajuću statistiku: svaki peti član siromašnih obitelji izjavio kako je barem jedan član kućanstva u zadnjih mjesec dana išao gladan na spavanje.

Svjetski program za hranu

Kako bi pomogao u smanjenju globalnog problema siromaštva djece, osnovan je Svjetski program za hranu, jedna od najvećih globalnih inicijativa, s kojom je 2012. Mastercard sklopio partnerstvo te svake godine u sklopu svoje kampanje Priceless Causes doprinosi osiguranju sredstva kako bi se poražavajuće brojke smanjile. Od početka partnerstva Mastercard je Svjetskom programu za hranu donirao 33,4 milijuna dolara, a krovni cilj ove globalne inicijative je da se do 2030. godine osigura 100 milijuna školska obroka u najugroženijim dijelovima svijeta.

Partnerstvo s Konzumom nastavak je Mastercardovih aktivnosti u sklopu globalnog partnerstva sa Svjetskim programom za hranu te borbe protiv gladi školske djece u svijetu. Uz donaciju za školske obroke World Food Pogrammeu, donacija će biti dodijeljena i Udruženju „Djeca prva“ koje radi s djecom, mladima i obiteljima koje žive u rizičnim uvjetima. Cjelokupni iznos donacije namijenjen Udruženju „Djeca prva“ bit će iskorišten za pružanje izravne humanitarne pomoći obiteljima s djecom školske i predškolske dobi.

Pojam siromaštva djece znači da ona odrastaju bez pristupa različitim vrstama resursa od ključnog značaja za njihovu dobrobit i za ispunjenje njihovih punih potencijala. Kakve ćemo osigurati mogućnosti za razvoj potencijala djece utjecat će na to hoće li ona živjeti u riziku od siromaštva i u odrasloj dobi, odnosno hoće li doći do međugeneracijskog prijenosa siromaštva. Utjecaji siromaštva u djetinjstvu, pogotovo najranijem, mogu biti ne samo štetni po djecu, već i nepovratni“, istaknula je Sonja Vukadinović iz Udruženja „Djeca prva“. „Kroz program humanitarne pomoći Udruženje „Djeca prva“ pomaže obiteljima s djecom koje nemaju dovoljno sredstava za podmirenje osnovnih životnih potreba i nisu ih u mogućnosti same osigurati. S istim ciljem već petu godinu zaredom surađujemo s Mastercardom i Konzumom koji će navedenim obiteljima uljepšati nadolazeće blagdansko razdoblje te pomoći u podmirenju osnovnih životnih potreba i osiguravanju minimalnih uvjeta za zdrav rast i razvoj njihove djece”.

Potrošačima se ne naplaćuje nikakav donacijski iznos na iznos njihove kupnje, a sav trošak donacije snose isključivo Konzum i Mastercard. Za detalje posjetite mastercard.hr i konzum.hr.

Pročitajte još:

Edukacija

Ekološka proizvodnja ima ključnu ulogu u zelenoj tranziciji i u borbi protiv klimatskih promjena te je strategija „Od polja do stola“ u središtu europskog...

Novosti

Marketinška kampanja za tržišta Italije, Nizozemske i Ujedinjenog Kraljevstva koju su proveli HTZ i Mastercard označava novi pristup u komunikaciji turističke ponude.

DOP

Iz hrvatskih kućanstava godišnje bacimo više od 86 tona ostataka od hrane koji su mogli biti prenamijenjeni ili pojedeni.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.