Edukacija

Kreiranje novog proizvoda ili usluge

ZŠEM – Poslovna akademija 04. – 05.07.2016. organizira seminar na temu kreiranja novog proizvoda ili usluge temeljem analize potreba i želja kupaca (“osluškuje se glas kupca – Voice of the Customer) ”Human-Centered Product/Service Design – A Design Thinking and Analytical Perspective”  pod vodstvom dr.sc. Carlos M. Rodrigez.

Prijašnji polaznici o seminaru:

  • ”Tijekom dva dana predavanja, profesor nas je uspio provesti kroz ključne elemente dizajna proizvoda, inovacije i razvoja.”
  • “Detaljna analiza  proizvoda iz perspektive kupca.”
  • “Naučio sam kako zahtjeve klijenata pretočiti u proizvod, KANO metodu i kreiranje vrijenosti kroz dizajn proizvoda.”
  • “Razmišljanje izvan okvira, “out of box” perspective.”

U eri vrlo kratkog životnog vijeka proizvoda i usluga, brzih tržišnih promjena, velike ponude vrlo sličnih proizvoda, brzog tehnološkog zastarijevanja i mnoštvo drugih detalja, konkurentnost je zapravo posjedovanje novog koncepta, za nijansu bolje performance i funkcionalnosti uređaja, jedinstveno iskustvo potrošača, emocionalna povezanost s proizvodom ili uslugom i konačno veća vrijednost za kupca.

Vodeće kompanije koriste cjelokupna znanja i iskustva svojih kupaca za pokretanje rasta, novih ideja i prioritetno alociranje resursa. Čak se i uspješnost poslovanja i ostvarivanje prihoda mjeri kroz zadovoljstvo kupca. “Problem treba živjeti kako bi se kreiralo rješenje”.

Ovaj seminar pruža okvir analize za dizajn i razvoj novih proizvoda i usluga, temeljem na “glasu kupaca” i naglašava posebnost inovacija i emocija u procesu dizajniranja i unapređenja proizvoda. Multidisciplinarni tim – marketing, dizajn i analiza – proučavajući svog kupca sa svih strana – stvara novi proizvod/uslugu koji će biti “baš kakav kupac želi” i koji će ojačati snagu branda i ponudu proizvoda i usluge.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version