Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Industrija

L’Oréal otkriva budućnost ljepote koju pokreće tehnologija

Svojim najnovijim tehnološkim rješenjima, lider industrije nas vodi kroz istraživanje Web 3.0 i metaverzuma ljepote u kojem brendovi L’Oréal portfelja predvode nova, impresivna iskustva njege i ljepote, zasnovana na tehnološkim inovacijama.  

Na najvećoj europskoj tehnološkoj konferenciji i izložbi Viva Technology (Viva Tech, 15. – 18. lipnja) 2022., L’Oréal je predstavio svoju viziju budućnosti ljepote. Svojim najnovijim tehnološkim rješenjima, lider industrije nas vodi kroz istraživanje Web 3.0 i metaverzuma ljepote u kojem brendovi L’Oréal portfelja predvode nova, impresivna iskustva njege i ljepote, zasnovana na tehnološkim inovacijama.  

L’Oréal već više od jednog stoljeća oblikuje budućnost ljepote kako bi korisnicima pružio jedinstvena, multi-senzorna iskustva. U Web 2.0 eri, tvrtka je predvodila unaprjeđenja u dijagnostici kože, tele-konzultacijama i virtualnom testiranju proizvoda. Sada, L’Oréal postavlja temelje za Web 3.0  iskustva ljepote za nove generacije korisnika. U takozvanoj “on-chain” ljepoti, proizvođači i potrošači će se okupljati na novim platformama i zajedno oblikovati novu ekonomiju industrije ljepote.

„U tvrtki L’Oréal vjerujemo da ljepota počiva na spoju znanosti i tehnologije te da će te moćne sile oblikovati budućnost industrije“, izjavila je Barbara Lavernos, zamjenica generalnog direktora, zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju u tvrtki L’Oréal. „Spajajući naše, više od stoljeća dugo, znanstveno znanje s najsuvremenijim fizičkim i digitalnim tehnološkim inovacijama, mijenjamo i pojačavamo iskustva ljepote kako bismo ispunili želje, snove i težnje naših potrošača diljem svijeta.

L’Oréal će tijekom ova tri dana predstaviti brojne inovacije:

Neurotehnologija za odabir mirisa (odabir parfema pomoću slušalica)

  • Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation jedinstveno rješenje za prodajna mjesta koristi slušalice s više senzora koje prate i analiziraju emocionalne odgovore potrošača na različite mirise u cilju kreiranja preporuka za odgovarajuće proizvode. Stvoren u partnerstvu s vodećom neurotehnološkom tvrtkom EMOTIV, Scent-Sation pomaže potrošačima da se kreću kroz raznolik svijet mirisa kako bi odabrali savršen parfem za sebe.

Umjetna inteligencija za odabir idealne nijanse ruža

  • Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure je uređaj za kućnu upotrebu s ugrađenom umjetnom inteligencijom koji nudi vrhunsku personalizaciju ruževa za usne. Samo jednim dodirom, uređaj analizira tisuće mogućih prilagođenih boja koje bi odgovarale tonu kože ili odjeći korisnika i u samo nekoliko sekundi proizvodi prilagođenu nijansu koja se pohranjuje u odvojivi pretinac za korištenje u pokretu.

Tehnološki saloni budućnosti

  • L’Oréal Water Saver, koji je časopis TIME proglasio jednim od 100 najboljih izuma u ​​2021. godini, revolucionarna je glava tuša koja koristi tehnologiju raketnih motora za efikasno iskustvo pranja kose, dok istovremeno smanjuje potrošnju vode za 61% u usporedbi sa standardnim metodama. Dizajniran za profesionalnu industriju salona, L’Oréal Water Saver ima potencijal uštedjeti milijardi litara vode godišnje.

Maloprodaja budućnosti (Ljepota na dohvat ruke)

  • Lancôme Absolue Dual-LED Youth Treatment je novi uređaj koji koristi patentiranu LED svjetlosnu terapiju  za liječenje kože i smanjenje pojave finih linija i bora.
  • Lancôme Shade Finder osigurava precizno usklađivanje nijansi podloge (pudera), s mogućnošću otkrivanja do 22.500 jedinstvenih nijansi kože te je dostupan u trgovinama i online, u više od 30 zemalja.
  • Lancôme Skin Screen pruža dijagnostiku kože u trgovini, s mogućnošću procjene više od 13 različitih stanja kože

Virtualna dermatološka njega

  • SkinCeuticals Pro 1:1 potrošačima pruža mogućnost online dermatoloških savjeta putem privatnih video konzultacija s profesionalnim medicinskim estetičarom. Ova besplatna usluga procjenjuje jedinstvene potrebe klijenta za njegom kože i predlaže personalizirani režim.

Osim navedenih inovacija, kroz inovativni „on-chain“ pristup L’Oréal brendovi redefiniraju metaverzum ljepote. Neke od inovacija podrazumijevaju NFT rješenja, kripto kolekcije i osnaživanje digitalnih umjetnika u usponu.

Pročitajte još:

DOP

L'Oréal je najavio proizvodnju prve kozmetičke ambalaže izrađene od plastike koja je u potpunosti reciklirana pomoću enzimatske tehnologije tvrtke Carbios.

Poduzeća

Do 2030. godine čak 95 % sastojaka koji se koriste u L’Oréalovim proizvodima bit će dobiveno iz obnovljivih biljnih izvora, široko dostupnih minerala ili...

Lifestyle

Inteligentni radnici mogu imati teškoća pri koncentraciji zbog velikog broja ideja koje bujaju u njihovim nadarenim glavama, pokazuje istraživanje na koje se poziva britanski...

Industrija

Tehnologija nikada nije imala jači utjecaj na namještaj.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.