Marketing i prodaja
Iako u Hrvatskoj još prilično nepoznat koncept, "selfbranding" je u razvijenim zemljama postao vještina koja se trenira i uči te na kraju dovodi do...
Hi, what are you looking for?
Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.
PPC oglašavanje je nezaobilazan alat za svakog poduzetnika koji želi privući posjetitelje i kupce na svoju web stranicu ili trgovinu.
Jednostavna crna majica s latinskim natpisom postala je neočekivani marketinški hit koji je značajno povećao vidljivost društvene platforme Bluesky.
Švedski modni div H&M najavio je inovativni potez kojim zasigurno utire put velikim promjenama u industriji mode - stvaranje digitalnih verzija svojih modela pomoću...
Iako u Hrvatskoj još prilično nepoznat koncept, "selfbranding" je u razvijenim zemljama postao vještina koja se trenira i uči te na kraju dovodi do...
Objavljeni su rezultati Brandzove ankete za 2009. godinu koji uključuju tisuće brendova u čak 443 kategorije u 30 zemalja. Dočim je neke ta informacija...
Mobilnim marketingom tvrtke dobivaju trajnu dostupnost klijentima, proširenje ciljane skupine potrošača, pokretanje dijaloga s njima i nadogradnju vlastita portala ili internetske stranice multimedijalnim sadržajima,...
Novo zapanjujuće otkriće iz marketinga govori kako brendovi omraženi kod potrošača nemaju nikakvog razloga za brigu, dapače - takve proizvođače prati zavidno poslovanje. Pad...
Budući da potrošači prolaze i još će neko vrijeme prolaziti kroz emocionalno teško razdoblje, brendovi moraju poštovati iskustva koja potrošači stječu kako bi im...
Online-marketing usko veže kreativne i tehničke aspekte interneta, uključujući i dizajn, razvoj, reklamiranje te prodaju. Web-marketing ne znači samo izradu i promidžbu websitea niti...
U Zakonu o zaštiti potrošača stoji: "Zabranjeno je oglašavanje koje prouzrokuje ili bi moglo prouzročiti tjelesnu, duševnu ili drugu štetu u djece te koje...
Današnje vrijednosti očito se razlikuju od prijašnjih. U suvremenom se okruženju sve više govori o emocionalnom ili doživljajnom, pa i kulturološkom brendingu, a to...