Komentari

Marketinški Karneval 2024: Virtualna stvarnost, interaktivni kaos i smijeh koji donosi profit

Ova će godina biti razigrana i znatiželjna poput djeteta, a marketinški svijet je u tome mora pratiti.

Nisam vam dugo nešto natipkala iz svijeta digitalnog marketinga, ali kako je vrijeme Karnevala, a ova godina promatrana kroz digitalni marketing podsjeća baš na to – pogledajmo zajedno najsočnije trendove za 2024.

Ova će godina biti razigrana i znatiželjna poput djeteta, a marketinški svijet je u tome mora pratiti. Dakle, vežite se, jer krećemo na divlju vožnju kroz marketinški kaos! Woohoo!!

Prvo na meniju su video sadržaji, ali ne obični, već interaktivni videozapisi koji će ostavljaju bez daha. Zaboravite na dosadne jednosmjerne priče, budućnost je interaktivna! Kroz ovu inovaciju, korisnici će se osjećati kao redatelji vlastite marketinške avanture – jer tko ne bi volio biti zvijezda vlastite marketinške sapunice?

Zvijezda godine će svakako biti virtualna stvarnost (VR)! VR nije više samo igračka za geekove, već je postao pravi pravcati marketinški alat kojim možemo zagrebati izvan okvira „običnog“. Zamislite da vaši potrošači „prošetaju“ virtualnim prostorom proizvoda prije nego što ga kupe. To je marketinška magija na kvadrat!

Naravno, bez obzira na sve inovacije, klasični influenceri i dalje su nezaobilazni igrači na marketing sceni. Međutim, novi trend uključuje suradnje s virtualnim influencerima.  (Whaaaaat?)

To su vam oni influenceri koji izgledaju kao stvoreni u Photoshopu, ali su zapravo virtualni entuzijasti koji su uvijek spremni dati svoj virtualni pečat vašem proizvodu. Kreativnost će biti kraljica, a smijeh će biti njezin vjerni sluga. Jer, tko kaže da marketinške kampanje ne mogu biti i edukativne i duhovite?

A tko zna, možda će virtualni influenceri uskoro imati i virtualne obožavatelje!

Pitam se hoćemo li tada dobiti virtualna plaćanja koja će moći služiti u pravom svijetu?

Hm…

Živi bili pa vidjeli.

Što se tiče društvenih mreža, „storytelling“ će i dalje biti ključni element. Ali, sada se ne radi samo o pričanju priče – sada se radi o ispričavanju priče na način koji će potrošači pamtiti. Dakle, pišete istinu, ali neka to bude senzacionalno!!

Da završim… 2024. je godina u kojoj će se marketing ponašati kao nestašno dijete koje želi isprobati sve igračke odjednom. Od interaktivnih videozapisa, virtualne stvarnosti, do virtualnih influencera, svijet marketinga pravi je Karneval za marketinške stručnjake.

Stoga, zaronite hrabro u ovo more inovacija i počnite isprobavati sve redom!

Do sljedećeg čitanja,

Lejla

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version