Komunikacija

McCann Zagreb i Fahrenheit realizirali brand kampanju za RBA

U društvu vlada nepisano pravilo da čovjek ne može biti zadovoljan sa svojom bankom. Kada se priča o bankama, moraš se požaliti na svoju banku, barem oko nečega.

U brand kampanji za RBA agencije McCann i Fahrenheit su odlučile pokazati da se to može promijeniti i da je zapravo vrlo jednostavno otkriti neobično iskustvo zadovoljnih korisnika banke. Komunikacijska strategija se temeljila na pozicioniraju RBA kao suprotnosti negativnim asocijacijama te smo na ležeran i humorističan način izokrenuli to nepisano pravilo. Kampanja ima dva TV spota u kojima naša junakinja, RBA korisnica, doživljava čuđenje odnosno ogovaranje okoline zbog svoje izjave da je sasvim zadovoljna svojom bankom.

Lovorka Mifka, glavni specijalist marketinške komunikacije – voditelj tima, Raiffeisenbank Austria d.d. je izjavila: ”Kako je posljednja RBA brand kampanja u medijima bila prije čak šest godina, agencija je dobila izazovan zadatak – osmisliti novu komunikacijsku platformu s novim vizualnim, above the line kreativnim rješenjem prilagođenim svim glavnim medijima te u below the line smislu, svim pripadajućim popratnim tiskanim promotivnim materijalima. Naravno, sve je trebalo napraviti na originalan, upečatljiv i prepoznatljiv način. S entuzijazmom smo pristupili pripremi i razvoju ove kampanje, a osnovni insight kampanje proizašao je iz istraživanja kojim smo utvrdili da su klijenti Raiffeisen banke zadovoljni svojom bankom. Agencije McCann i Fahrenheit su se uhvatile u koštac s briefom i s razumijevanjem razvile komunikacijsku platformu „Neobično iskustvo zadovoljnih korisnika banke“. Kako je cijela kampanja ispala prilično zabavna, pomalo provokativna i inovativna za bankarsko tržište, iznimno smo zadovoljni s finalnim proizvodom te suradnjom s našom agencijom.”

Koncept zadovoljnih korisnika banke su osmislili Daniel Vuković i Goran Božić, art direktorica kampanje je Sonja Zavacki Čepelak, dok su projekt vodile Bianka Stojanov i Ines Kalinić. Snimanje se odvijalo u suradnji s produkcijskom kućom Švenk, pod redateljskom palicom Nevija Marasovića, a iza kamere je bio Sven Pepeonik.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version