Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Microblink ulazi u novu fazu razvoja kompanije

Za realizaciju ambicioznih planova iz Microblinka najavljuju i udvostručenje broja stručnjaka.

Igor Strejček i Jurica Cerovec

Microblink, globalni lider za rješenja temeljena na umjetnoj inteligenciji, ulazi u novu fazu razvoja u kojoj će dodatno ubrzati razvoj svoje napredne AI platforme za računalni vid, kao i komercijalizaciju postojećih i novih proizvoda za čitav niz industrija, s ciljem udvostručenja prihoda u narednim godinama. Kompanija nudi razna rješenja za digitalizaciju dokumenata, automatizaciju procesa i zamjenu za ručni unos podataka za mobilne i web aplikacije. Globalna baza kupaca obuhvaća kompanije iz više od 60 zemalja iz različitih sektora – financijske industrije, telekoma, osiguranja, istraživanja tržišta, robe široke potrošnje i maloprodaje.

Za realizaciju ambicioznih planova iz Microblinka najavljuju i udvostručenje broja stručnjaka. Kompanija trenutno ima 111 stalno zaposlenih, a samo prošle godine pridružilo im se više od 50 novih ljudi. Nastavit će kontinuirano pojačavati tim za umjetnu inteligenciju, koji je trenutno sa 70 ljudi među najjačima u Europi, a nove zaposlenike tražit će i u ostalim dijelovima kompanije. Najveći dio zapošljavanja odnosi se na ured u Zagrebu, koji će ostati glavni razvojni centar za AI tehnologiju, a u širenju na globalnom tržištu oslanjaju se i na ured u New Yorku.

”Microblink je danas u poziciji da ima globalno konkurentne proizvode, vrhunsku platformu koja nam omogućuje razvoj novih proizvoda i skaliranje poslovanja, imamo razvojni tim za AI koji je među najboljima u svijetu i odličnu poziciju za razmjenu znanja među timovima koji rade i u Hrvatskoj i u New Yorku. To nam daje za pravo da budemo jako ambiciozni u svojim planovima”, izjavio je Igor Strejček, direktor Microblinka za Hrvatsku i globalni potpredsjednik za operativne poslove.

Igor Strejček, direktor Microblinka za Hrvatsku i globalni potpredsjednik za operativne poslove

Microblinkovi proizvodi su postali industrijski standard za digitalizaciju raznih vrsta osobnih dokumenata i automatiziranje unošenja podataka u čitavom nizu industrija, a ključni su partner za financijsku industriju i telekome diljem svijeta. Broj klijenata brzo raste, a Microblinkove proizvode svakodnevno koriste milijuni ljudi.

Temelj uspjeha kompanije je napredna AI platforma koja je u potpunosti razvijena u Hrvatskoj, a čije komponente na raznim testiranjima pokazuju da su najbolje na svijetu. Jedna od komponenti AI platforme je i izvođenje neuronskih mreža na mobilnom uređaju, a Microblinkova taj proces izvodi 50 posto brže od sličnih platformi najvećih globalnih kompanija poput Applea i Googlea.

”Mi smo od početka AI platformu razvijali za mobilne uređaje, a već 2012. smo imali tim za strojno učenje koji se fokusirao na to kako najbolje iskoristiti kamere na pametnim telefonima, povrh pukog fotografiranja. Duboke neuronske mreže smo direktno na mobilnim uređajima počeli koristiti 2015., u vrijeme dok su ostali tu tehnologiju koristili na velikim serverima. U mnogo toga smo bili među prvima na svijetu, što nam je i omogućilo sadašnju poziciju da smo zaista korak ispred globalne konkurencije”, izjavio je Jurica Cerovec, globalni izvršni direktor Microblinka za tehnologiju.

Jurica Cerovec, globalni izvršni direktor Microblinka za tehnologiju.

U Microblinku potencijal svoje AI platforme vide u bržem razvoju novih proizvoda za industrije koje se ubrzano digitaliziraju. Cilj je isporuku proizvoda skratiti s nekoliko mjeseci koliko im je potrebno sada, na svega nekoliko tjedana, što će Microblinku omogućiti dodatnu prednost na tržištu. Također, veliku priliku vide u potvrdi vjerodostojnosti dokumenata i pojednostavljenju procesa potvrde identiteta na daljinu, čime se u potpunosti uklanja potreba fizičkog kontakta korisnika i pružatelja neke usluge. Microblinkova tehnologija će pritom omogućiti zaštitu privatnosti na način da podaci u svakom trenutku ostanu samo na mobitelu korisnika.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.