Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Strukovna udruženja složna u namjeri zajedničkog djelovanja na podizanju nivoa standarda struke

Nakon otvorenja Weekend Media Festivala, pred sudionicima su još dva dana ispunjena predavanjima i tulumima.

Strukovna udruženja za tržišno komuniciranje iz regije potpisala su pismo namjere kojem je cilj zajedničko djelovanje na podizanju nivoa profesionalnih standarda struke i kvalitete tržišnih uvjeta u kojima posluju njihove članice, a koje je temeljeno na dobroj praksi i u skladu s najvišim međunarodnim standardima.

Udruženja, agencije, oglašivači i drugi profesionalci koji djeluju na tržištima regije susreću se sa sličnim izazovima, kako na nacionalnim tako i na međunarodnim projektima. Upravo zato ključna je regionalna suradnja koja će doprinijeti bržem i strukturiranijem razvoju tržišta.

Potpisnici pisma namjere su strukovna udruženja za tržišno komuniciranje iz Hrvatske, Makedonije, Slovenije i Srbije, a to su redom: HURA (Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje), IAA Srbija (Međunarodno udruženje propagandista), MAAM (Makedonsko udruženje marketinških agencija), SOZ (Slovenski oglašivački zbora) i UEPS (Udruženje za tržišne komunikacije Srbije).

Pismom namjere za zajedničku suradnju udruženja iz regije istaknula su sljedeće:

  1. Standardi poslovanja– razvoj i afirmacija visokih standarda poslovanja u svim zemljama regije osobito zbog činjenice da sve više klijenata ima regionalnu prisutnost i/ili projekte.
  2. Natječajna praksa– zauzimanje za jednake standarde tržišnog natjecanja temeljene na najboljim međunarodnim praksama.
  3. Etički standardi– razvoj, promocija i primjena etičkih standarda u industriji na regionalnoj razini poštujući moguće kulturološke i sociološke razlike (imajući na umu da se komunikacija s lokalnih projekta često prenosi na internacionalne) i poštenje u radu.
  4. Regulacija i samoregulacija– rad na poboljšanju i ujednačavanju samoregulatornog okvira poslovanja čime se stvara zajednička platforma za djelovanje te razmjene smjernica u pogledu pravnih, regulatornih i samoregulatornih pitanja te zaštite intelektualnog vlasništva.
  5. Suradnja– pružanje dodatne vrijednosti članovima strukovnih udruženja, promocija postojećih manifestacija u organizaciji udruženja te razmjena javnih dokumenata i smjernica dobre prakse.
  6. Promocija – afirmacija temeljnih vrijednosti komunikacijske industrije i zajedničke aktivnosti nacionalnih udruženja u njihovim okruženjima, rad na reputaciji industrije.

 

Pismo namjere kojim su definirani općeniti ciljevi regionalne suradnje, ujedno i prvo takve vrste na ovim prostorima, predstavljeno je povodom otvorenja 11. Weekend Media Festivala koji se održava u Rovinju od 20. do 23. rujna.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.