Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Najbolje iz svijeta televizije na jednom mjestu

Osim za brojne panele i prezentacije, te razmjenu kontakata, iskustava i znanja, NEM Dubrovnik 2021 je poslužio i kao idealna platforma za premijerna i ekskluzivna predstavljanja novih TV sadržaja.

NEM Dubrovnik 2021, TV market sa spektakularnim pogledom na Jadran, po osmi je put u Hrvatskoj okupio vrh svjetske i europske TV industrije. Preko 500 posjetitelja, panelista i istaknutih govornika razgovaralo je početkom rujna u Hotelu Dubrovnik Palace o novim trendovima i medijskoj evoluciji nakon godine koja je uvelike utjecala na medije. NEM Dubrovnik 2021 podržalo je i Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske dolaskom ministrice Nine Obuljen Koržinek.

Uz domaću TV i marketinšku agenciju Mediavision, ujedno i organizatora događanja, dobrodošlicu je zaželio i veteran europske TV industrije Pavel Stanchev (TV2 Media Group) te podsjetio na zadovoljstvo gledatelja kao krajnji cilj svih okupljenih: predstavnika pay-tv kanala, FTA kanala, usluga streaminga, telekom operatera i ostalih pružatelja televizijskih usluga, kao i producenata, redatelja, pisaca i drugih sudionika u audiovizualnoj industriji.

Osim za brojne panele i prezentacije, te razmjenu kontakata, iskustava i znanja, NEM Dubrovnik 2021 je poslužio i kao idealna platforma za premijerna i ekskluzivna predstavljanja novih TV sadržaja. Tako je svjetsku premijeru doživjela je serija „Šutnja“ nastala u koprodukciji HRT-om, hrvatskom produkcijskom kućom Drugi Plan, njemačkim Beta Filmom GmbH, međunarodnom filmskom kompanijom Star Media i ukrajinskom streaming uslugom Oll.tv.

Na dugoiščekivanom panelu Why We Love TV Industry? govorili su veterani TV industrije – pisac i producent popularne serije „Dosjei X“ Frank Spotnitz (Big Light Productions), Louise Pedersen (CEO, All3Media International) i Vlad Riashyn (President, Star Media) te objasnili kako lokalni sadržaji uz pomoć streaming servisa mogu postati svjetski hit, prokomentirali virtualnu stvarnost kao potencijalnu budućnost industrije kao i odgovornost za produkciju kvalitetnih sadržaja i priča koje mogu promijeniti svijet.

Kako će izgledati budućnost sportskih prijenosa i postaje li gledanje utakmica na linearnoj televiziji stvar prošlosti? Na NEM Dubrovniku 2021. predstavio se DAZN, vodeći svjetski sportski streaming servis koji tvrdi upravo to, a rasprava se nastavila i na panelu Is Streaming the Future of Sports?

Na skupu prezentacija pod imenom TV Tech Showcase, tehnološki stručnjaci iz nekoliko svjetski prisutnih kompanija podijelili su svoja znanja i iskustva te objasnili ključne strategije koje primjenjuju prema svojim kupcima. Britanska tvrtka Synamedia s uredima diljem cijelog svijeta, američki WhipMedia i BitMovin, te poljski SeaChange odgovorili na jedno od ključnih pitanja: kako monetizirati sadržaj u okruženju koje se kontinuirano mijenja?

Na NEM Dubrovniku 2021. govorilo se i o zadržavanju pozornosti publike, je li zanimljiviji novi i skuplji sadržaj ili omiljen ali već viđen, pružaju li OOT giganti najbolji sadržaj te kakvim se alatima i tehnikama pritom služe.

Pročitajte još:

Lifestyle

Većina ljudi nakon radnog dana čim dođe kući, upali TV, barem na pola sata, no Netflix je otvorio novo radno mjesto te traži osobu...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.