EU fondovi

Nelipot – pametno smo iskoristili sve prilike

Nemamo investitora, 100% smo vlasnici svoje tvrtke i svoje poslovanje smo financirali sami od početka, uz potporu koju smo dobili iz EU natječaja, ali bez partnera iz projekta Štartaj Slovenija nikada ne bismo dogurali ovako brzo i ovako daleko.

Ime Nelipot, zbog simbolike koju nosi, savršeno utjelovljava filozofiju koja stoji iza slovenskog brenda prirodne kozmetike – Nelipot. Zahvaljujući posebnoj poslovnoj priči, ali i zahvaljujući neodoljivim prirodnim sastojcima, teksturama i mirisima, Nelipot se strelovito izdvojio kao jedinstven i poseban na slovenskom tržištu, a sada njihove predivne proizvode možemo kupiti i u Hrvatskoj.

Iza Nelipota stoje slovenski poduzetnici –  Tina Štrubelj i Simon Oblak – koji su osmislili kozmetiku koja će nam omogućiti upravo nevinu i svima nama urođenu »bosonogost« – povratak prirodi, povratak prirodnim receptima naši baka i djedova, povratak tradiciji nastanka kozmetike iz najboljih ljekovitih sastojaka koje nam priroda pruža. Međutim, priča ima još jedan zanimljiv moment. Naime, Tina i Simon bili su među 12 poduzetnika/inovatora koji su zbog svoje izvorne ideje odabrani za sudjelovanje u slovenskom poslovnom reality showu – projektu »Štartaj, Slovenija!«. Pobjedom u 1. sezoni i osvajanjem titule HIT PROIZVOD 2016. godine, osigurali su da se njihovi proizvodi mogu pronaći na policama Interspara Slovenije, a od sada i Hrvatske.

Od prvog trenutka kada u ruke uzmete Nelipot proizvode u ruke, shvatit ćete da je riječ o posebnom proizvodu – 100% handmade proizvodu u koji su uložene ljubav, strast i kreativnost. Sve se radi s puno emocija i sve se radi ručno – od samoga dezodoransa koji se ručno izrađuje do finalnog pakiranja. Svaka kutijica, svaka mašnica, svaka poruka – sve se ručno izrađuje, ima osobni dodir – to je nešto što kupci osjećaju, cijene i vole.

Potrošači koji paze na svoje zdravlje i na ono što nanose na svoju kožu sigurno će prepoznati izvrsnost jedinstvenih Nelipot dezodoransa u kremi koji spajaju najbolje prirodne sastojke, prekrasne mirise, efikasnost, istančan minimalistički dizajn i osobni dodir – od početka do kraja procesa nastanka.

Što ste radili prije Nelipota?

Tina je radila na dokumentaciji za natječaje za europska sredstva u jednoj tehnološkoj tvrtki, dok je Simon radio kao Key Product Manager u velikoj multinacionalnoj kompaniji, proizvođaču bezalkoholnih pića.

Kako ste započeli Nelipot proizvodnju?

Kao i većina poduzetnika početnika, u garaži. Ideja da razvijemo brend prirodne kozmetike rodila se sasvim spontano, kao posljedica promjene našeg vlastitog životnog stila i vraćanja prirodi. Postojeći dezodoransi nikako nas nisu zadovoljili jer su prepuni kemijskih aditiva (najčešće aluminij klorhidrata), alkohola, itd. Metodom pogrešaka i pokušaja došli smo do formula koje smo željeli, s time da smo više od 10 mjeseci na samima sebi testirali različite formulacije i mirise.

Što je Štartaj Slovenija i zašto ste se prijavili?

Štartaj Slovenija je projekt tvrtke Spar Slovenija i najveće slovenske komercijalne televizijske kuće POP TV (sestrinska Novoj TV) kojim pomažu malim poduzetnicima na početku poslovanja. Spar im nudi ekskluzivnu policu u 13 Interspar hipermarketa te promociju putem svih svojih kanala, a POP TV je o njima snimio poseban format poduzetničkog reality TV showa. Projekt donosi vjetar u leđa domaćem poduzetništvu koji je u 3 sezone na tržište lansirao više od 100 proizvoda mladih slovenskih poduzetnika koji danas uspješno posluju i prodaju svoje proizvode u Spar prodavaonicama, ali i šire.

Projekt se prošle jeseni uspješno proširio u Srbiju kao Super Srbija, a cilj autora projekta je proširiti ga na cijelu Europu, uključujući i Hrvatsku.

U trenutku kad smo se prijavili, već smo prodavali Nelipot proizvode. Kada smo se upoznali s uvjetima natječaja i pogodnostima koje projekt nudi, jednostavno nismo željeli propustiti priliku. Pred nama je bila godina dana mukotrpnog rada. Oboje smo još uvijek radili svoje redovne poslove, a noći provodili u proizvodnji. Snimanje TV emisije, proizvodnja, pakiranje, dostave u Spar, promocije i prezentacije u prodavaonicama, smišljanje marketinških aktivnosti i sadržaja za društvene mreže, customer support i komunikacija s kupcima, sve to nam je oduzimalo ogromno vremena, ali svaki odrađeni sat potpuno se isplatio. Nakon što se na televiziji zavrtjela priča o Nelipotu, kupci su doslovno ispraznili police, a Nelipot je postao jedan od omiljenih Božićnih poklona te zime. Nelipot dezodoransi postali su najprodavaniji proizvod u projektu i osvojili titulu HIT PRODUKT 2016.

Iako smo dezodoranse kreirali prije, sudjelovanje u projektu »Štartaj, Slovenija!« za nas je bila važna odskočna daska jer nam je emisija dala takav boost da smo oboje ostavili redovne poslove i potpuno se posvetili razvoju brenda Nelipot. Sada zapošljavamo 5 ljudi i svoj smo mali laboratorij iz garaže prebacili u veći proizvodni pogon u okolici Ljubljane. U Sloveniji su naši proizvodi odlično prihvaćeni, a super je krenulo i u Hrvatskoj.

Jeste li dobili financijsku investiciju iz projekta? Tko su bili investitori koji su vjerovali i uložili u vas?

Projekt Štartaj Slovenija ne uključuje financijsku investiciju, ali uključuje druge prednosti koje imaju neprocjenjivu vrijednost: ekskluzivnu policu na prodajnom mjestu kod jednog od najvećih trgovačkih lanaca, promociju na svim kanalima trgovačkog lanca, sat vremena jako gledane emisije u prime-timeu na najvećoj komercijalnoj TV kući, mentoriranje i podršku tijekom cijelog procesa (od razvoja proizvoda, testiranja u laboratorijima, do odabira prave ambalaže, pravila za dostave, itd.)

Nemamo investitora, 100% smo vlasnici svoje tvrtke i svoje poslovanje smo financirali sami od početka, uz potporu koju smo dobili iz EU natječaja, ali bez partnera iz projekta Štartaj Slovenija nikada ne bismo dogurali ovako brzo i ovako daleko. Na nama je bilo samo da pametno iskoristimo sve prilike koje su nam se ponudile i to nam je uspjelo.

Koliko je proizvoda u Nelipot brandu?

Nelipot linija proizvoda trenutno nudi:

a) dezodoranse u kremi

– Basic – egzotični miris kokosa
– Shac (izg. Šac) – osvježavajuća kombinacija ulja čajevca i limunske trave iz organskog uzgoja

– Irof – note frangipanija i bergamota
– Mamichku (izg. Mamičku) – posebno prilagođen dezodorans u kremi za trudnice i dojilje, bez mirisa
– Mladizhen (izg. Mladičen) – dezodorans za djecu stariju od 7 godina i mlađe tinejdžere ili osobe s vrlo osjetljivom kožom, svjež i mladolik miris zelene jabuke i esencijalnog ulja vanilije

b) Ulje za tijelo Nelipot Lublen

Mješavina organskih ulja koja savršeno navlažuje kožu, djeluje kao blagi antiseptik i prekrasno se apsorbira.

c) Prašak za zube (prirodna zubna pasta) Nelipot Shverkaj (izg. Šverkaj) od organskog praška đumbira, aktivnog drvenog ugljena od ljuske kokosova oraha i organskog praška klinčića i eukaliptusa.

d) Mast Nelipot Masha (izg. Maža), prirodni je balzam koji se upotrebljava za rješavanje problema s kožom na bazi organskog sjemena konoplje.

Fokus aktualne kampanje su dezodoransi u kremi: Basic, Shac i Irof koji se mogu kupiti u Intersparu.

Kakvi su to proizvodi?

Nelipot proizvodi su ručno rađeni, 100% prirodni, veganski i ekološki kozmetički proizvodi s certifikatom, proizvedeni u Sloveniji. Sadrže samo prirodne sastojke poput kokosovog ulja, sode bikarbone, ulja jojobe, eukaliptusa, čajevca …

Koji je raspon cijena?

Dezodoransi – 99,99 kn
Ulje Lublen – 118,91 kn (webshop)

Shverkaj prašak za zube – 96,60 kn (webshop)
Masha 111,47 kn (webshop)

Gdje ste prisutni. Web, trgovine, tržišta?

Nelipot proizvodi u Hrvatskoj mogu se kupiti u Interspar hipermarketima (samo dezodorans u kremi: Basic, Shac i Irof), a svi Nelipot proizvodi dostupni su u web shopu na www.nelipot.hr.
Nelipot je kao brend prisutan u Sloveniji i Hrvatskoj te internacionalno preko webshopa.

 

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version