Prve novce na lobiranja Google je utrošio 2006. godine, od tada svake godine odvajaju sve više. Prema LDAD (Lobbying Disclosure Act Database) u 2010. godini za lobiranja su izdvojili 5,16 milijuna dolara.
Takve brojke pokazuju kako je lobiranje danas vrlo jako poslovno oružje, koje u svrhu rasta koristi i jedna od najvećih tehnoloških kompanija na svijetu.
Googleovih 5,16 milijuna dolara utrošenih na lobiranja predstavljaju rast od 29 posto u odnosu na 2009. godinu, kada je kompanija na to poslovno oružje potrošila oko četiri milijuna dolara.
Zanimljivo je i da Google, prema objavljenoj bazi podataka, na lobiranja troši više od Facebooka, Applea i Yahooa zajedno.
Dobro ili loše?
Facebook je prve novce u lobiranja investirao u drugom kvartalu 2009. godine, a ista je kompanija u 2010. godini za lobiranja izdvojila 351.390. Apple je u istom vremenskom razdoblju za lobiranja izdvojio 1,6 milijuna, a Yahoo 2,2 milijuna dolara.
Neki na ove podatke ne gledaju isključivo pozitivno, poput analitičara koji su mišljenja kako takav način poslovanja i ostvarivanja političkih utjecaja nije dobar put za kompaniju i njezinu budućnost.