Problem električnih automobila, osim višesatnog vremenskog roka potrebnog za punjenje baterija, leži u deklariranoj autonomiji koja je, zasad, poprilično manja od one na koju su nas navikli moderni benzinci i dizelaši.
Prosječan električni automobil teško će u normalnim uvjetima prevaliti više od 250 kilometara. Moderni dizelaši prevalit će i do 1000 kilometara s jednim rezervoarom pa su stoga ljudi još uvijek skeptični prema električnim automobilima.
Inovacija iz Nissana moga bi to uvelike promijeniti, no i ona ima svojih nedostataka.
Cijena vrtoglavih 21.600 dolara
Cijena punjača je oko 21.600 dolara i mogla bi obeshrabriti potencijalne kupce, pogotovo zato što će za samo vozilo, koje će biti pušteno u prodaju u Europi ove godine, platiti otprilike dvostruko veću svotu. Točan datum puštanja u prodaju još nije objavljen.
Leaf će se u početnoj fazi prodavati u Velikoj Britaniji, Irskoj, Portugalu i Nizozemskoj, s time da će Nizozemska biti prva europska zemlja u kojoj će automobil biti plasiran.
Mala stanica za trgovačke centre i lokalne vlasti
Mala stanica za punjenje namijenjena je prije svega trgovačkim centrima i lokalnim vlastima koje će možda željeti pokazati da brinu za okoliš tako što će vlasnicima električnih vozila pružiti uslugu punjenja.
Postaje za punjenje u najvećem razmaku od 40 kilometara?
Nissan planira uspostaviti 2.200 konvencionalnih postaja za punjenje, te dodatnih 200 koje će opremiti punjačom visokih performansi.
Japanska tvrtka ističe da će takva mreža značiti da vlasnik neće morati prijeći više od 40 kilometara do nove postaje za punjenje.