Kampanja će započeti u listopadu, a trajat će šest mjeseci, piše britanski Marketing Magazine, ne navodeći izvore informacija.
Nove marketinške aktivnosti dolaze u vrijeme kada Nokia vodi tešku tržišnu bitku sa rivalima poput Applea i HTC-a, zbog čega je i sklopila partnerstvo s Microsoftom i najavila da će kao softversku platformu za svoje “pametne mobitele” koristiti operativni sustav Windows Phone, prenosi Poslovni.hr. Time u drugi plan pada dosadašnji Nokijin sustav Symbian, čiji razvoj je prebačen na tvrtku Accenture.
Nokia je u prvom tromjesečju ove godine isporučila 108,5 milijuna mobitela, što je 1 posto više nego godinu ranije. Međutim, na kvartalnoj razini isporuke su pale 12 posto. Tržišni udio Nokije smanjio se u prva tri mjeseca ove godine na 29 posto, nakon što je godinu ranije iznosio 33 posto. Kompanija je u travnju najavila ukidanje 7.000 radnih mjesta, najvećim dijelom u Finskoj, Danskoj i Velikoj Britaniji.