Komunikacija

Pobjednici Croatia Effie-a 2016: Zagrebačka pivovara, BBDO Zagreb i medijska agencija Universal McCann za kampanju “Dijalekti”

Na Danima komunikacija, središnjem nacionalnom festivalu oglašavanja dodijeljene prestižne Croatia Effie nagrade za najučinkovitije oglasne kampanje za koje je ove godine konkuriralo 36 radova. Grand Prix i zlatnu nagradu osvojili su Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb i medijska agencija Universal McCann za kampanju “Dijalekti”.

Srebrom su nagrađene kampanja “Erste gotovinski krediti online” Erste banke,  primarne agencije Grey Worldwide Zagreb i Utorak, Biro za propagandu i medijska agencija MediaCom Central Europe Zagreb te kampanja “Nevjernici” Hrvatskog Telekoma primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencija MediaCom Central Europe Zagreb.

Kampanje koje su ove godine odnijele broncu su “Simpa kokice – Prži kako hoćeš!” Hrvatskog telekoma, primarne agencije BBDO Zagreb i medijske agencije MediaCom Central Europe Zagreb, zatim kampanja “Komšija” oglašivača AutoZubak primarnih agencija Bruketa&Žinić OM i Brandoctor i medijske agencije Pro media group te kampanja “mHepi” oglašivača HEP, primarnih agencija McCann Zagreb i Fahrenheit te medijske agencije Real Grupa.

Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja po osvojenim nagradama je BBDO

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version