Nagradne igre
Poklanjamo vam knjigu 4-D Branding, Thomasa Gada
Dragi naši čitatelji, nastavljamo vam poklanjati knjige. Na redu je hit naslov nakladničke kuće Differo – poklanjamo vam 2×1 knjigu 4-D Branding, Thomasa Gada. Tvrtke investiraju pravo bogatstvo u stvaranje i održavanje svojih brendova. Većina tog budžeta je potrošena bez jasnih ciljeva ili prethodno utvrđenih alata za ocjenjivanje učinka. 4-D Branding nudi jasan analitički koncept i metodu mjerenja učinka vašeg branda; model je poduprijet mnogim primjerima iz poslovnog svijeta. Knjigu su osvojili Jurana Puljić i Robert Halilović.
Pročitajte još:
Lifestyle
Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.
Lifestyle
Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.
Komentari
Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.
Komunikacija
Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.