Novosti
Povoljnije „last minute“ ponude potiču Nijemce na putovanja
Njemačke putničke agencije bilježe rast prodaje od 6 posto u odnosu na prošlu godinu zbog pada cijena na turističkom tržištu i sve veće „last minute“ povoljnije ponude što kod Nijemaca potiče želju za putovanjima, pokazala je analiza GfK o Nijemcima kao turistima u prvom dijelu tekuće sezone. Agencije najveći broj i porast rezervacija bilježe za mediteranska odredišta.
Pročitajte još:
Lifestyle
Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.
Lifestyle
Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.
Komentari
Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.
Komunikacija
Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.