Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Rekordni turistički rezultati u Dubrovniku – u srpnju 12 posto više turista

Dubrovnik je u srpnju i u sedam mjeseci ove godine zabilježio rekordne turističke rezultate. Prema prvim podacima gradske Turističke zajednice, Dubrovnik je u srpnju posjetilo 12 posto više turista nego u lanjskom srpnju ili njih gotovo 106 tisuća, koji su ostvarili 452,5 tisuća noćenja ili 17 posto više.

Dubrovnik je u srpnju i u sedam mjeseci ove godine zabilježio rekordne turističke rezultate. Prema prvim podacima gradske Turističke zajednice, Dubrovnik je u srpnju posjetilo 12 posto više turista nego u lanjskom srpnju ili njih gotovo 106 tisuća, koji su ostvarili 452,5 tisuća noćenja ili 17 posto više.

Takvim porastima u srpnju u Dubrovniku su najviše pridonijeli strani turisti koji su ostvarili i većinu dolazaka i noćenja. Došlo ih je 14 posto više nego u istom lanjskom mjesecu ili 101,3 tisuće, a ostvarili su 19 posto više noćenja ili 435,1 tisuću.

Domaćih turista osjetno manje

Domaćih je turista u Dubrovniku ovog srpnja bilo 15 posto manje nego u lanjskom, odnosno njih oko 4,5 tisuće ostvarilo je 17,4 tisuće noćenja ili 14 posto manje.

Znatno bolji nego lanjski turistički fizički promet u Dubrovniku bilježe i za sedam mjeseci ove godine, u kojima je u tom gradu bilo gotovo 310 tisuća turista ili 11 posto više, dok je 1,14 milijuna noćenja porast od 14 posto.

Strani su turisti kao i u srpnju pritom bili u većini, ostvarivši poraste dolazaka od 14 posto i noćenja od 17 posto u odnosu na sedam mjeseci prošle, dok je domaćih turista i njihovih noćenja bilo 12 i 18 posto manje.

Najviše Britanaca i Francuza

Među stranim turistima u Dubrovniku je u srpnju i sedam mjeseci bilo najviše Britanaca i Francuza. Na trećem su mjestu u srpnju bili Španjolci, a zanimljivo je da su u sedam mjeseci na toj poziciji domaći turisti.

Udjel u ukupnim noćenjima iznad pet posto u srpnju su u Dubrovniku osim navedenih imali još Rusi, Norvežani i Nijemci, a sličan je poredak i za sedam mjeseci.

Prvi statistički podaci Turističke zajednice pokazuju i da su poraste dolazaka i noćenja u promatranom razdoblju zabilježili gotovo svi smještajni objekti u Dubrovniku, od hotela, kampa i privatnog smještaja do kuća za odmor i chartera.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.