Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Revizija utvrdila – Barcelona u sezoni 2009/10. izgubila 77.1 milijuna eura

Revizijom poslovnih knjiga u španjolskom nogometnom klubu Barceloni ustanovljen je gubitak od 77.1 milijuna eura u sezoni 2009/10., objavilo je novo vodstvo kluba. Prema izvješću revizorske tvrtke Deloitte, Barcelonini prihodi u prošloj sezoni iznosili su 408.9 milijuna eura, a rashodi 477.9 milijuna eura, dok je bivša uprava na čelu s donedavnim predsjednikom Joanom Laportom tvrdila kako je klub sezonu 2009/10. završio s dobitkom, odnosno s prihodima od 445.5 milijuna eura i rashodima od 429 milijuna eura.

Revizijom poslovnih knjiga u španjolskom nogometnom klubu Barceloni ustanovljen je gubitak od 77.1 milijuna eura u sezoni 2009/10., objavilo je novo vodstvo kluba. Prema izvješću revizorske tvrtke Deloitte, Barcelonini prihodi u prošloj sezoni iznosili su 408.9 milijuna eura, a rashodi 477.9 milijuna eura, dok je bivša uprava na čelu s donedavnim predsjednikom Joanom Laportom tvrdila kako je klub sezonu 2009/10. završio s dobitkom, odnosno s prihodima od 445.5 milijuna eura i rashodima od 429 milijuna eura.

Dopredsjednik Barcelone Javier Faus izjavio je kako su dugovanja Barcelone sa završetkom prošle sezone narasla na 442 milijuna eura sa 329 milijuna koliko je dug iznosio na kraju sezone 2008/09.

– Radi se o strukturalnom problemu. Sportski uspjesi se nisu reflektirali na uspjehe u menadžmentu, – rekao je Faus.

Na kraju sezone 08./09. prvoligaši dugovali 3.526 milijardi eura

Velika gospodarska kriza, kolaps tržišta nekretninama i povećanje plaća igračima doveli su mnoge španjolske prvoligaške klubove u financijske probleme, a Mallorca je morala proglasiti stečaj.

Prema istraživanju profesora Josea Marije Gaya sa Sveučilišta u Barceloni objavljenom u svibnju ove godine ukupna dugovanja 20 španjolskih nogometnih prvoligaša na kraju sezone 2008/09. iznosila su 3.526 milijardi eura.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.