Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

SRCE kozmetičkih brendova essence i Catrice tuklo je za otok Silbu

essence i Catrice vjeruju da samo oni brendovi koji izbjegavaju iscrpljivanje prirodnih resursa i sudjeluju u održavanju ekološke ravnoteže mogu biti dugoročno uspješni.

essence i Catrice vjeruju da samo oni brendovi koji izbjegavaju iscrpljivanje prirodnih resursa i sudjeluju u održavanju ekološke ravnoteže mogu biti dugoročno uspješni.

U subotu, 12. lipnja 2021. godine, održana je AKCIJA ČIŠĆENJA UVALA NA OTOKU SILBI u kojoj su se uvale Papranica i Lojišće čistile od plastike i naplavina koje su tijekom zime zagadile silbensku obalu. U akciji su sudjelovali i članovi tvrtke VM2 cosmetics u sklopu društvenog doprinosa koji je važan stup brendova essence i Catrice. Cilj brendova i inače je imati pozitivan utjecaj, a ono najvažnije je proizvodnja 100% bezopasnih proizvoda najviše kvalitete kao i posvećenost okolišu kako bi ga zaštitili i sačuvali za buduće generacije.

Zbog toga su prvi birani od strane kupaca te prepoznati kao proizvodi najbolje kvalitete po najboljoj cijeni. Na otoku Silba nema niti jednog automobila to je jedan i od razloga zašto je otok Silba eko otok kao I zbog svoje jednostavnosti života, divne netaknute očuvane prirode i kristalno čistog mora. Akciju su podržali Turistička zajednica mjesta Silba, Društvo za zaštitu prirodne i kulturne baštine otoka Silbe, Društvo istraživača mora 20 000 milja, SEA Silba Environment Art i inicijativa SILBA VIBRA. S ciljem podizanja svijesti o važnosti očuvanja okoliša kako mještanima tako i budućim posjetiteljima.

U sklopu akcije prikupilo se nekoliko desetaka vreća za smeće od 120l čiji je sadržaj bio uglavnom naplavni otpad. Sudionici akcije uočili su da se u uvalama nalazi nebrojeno puno mikroplastike, sitnih čestica raspadnutih plastičnih predmeta koji se ne mogu ukloniti, ali i nebrojeno puno plastičnih čepova te drugih plastičnih predmeta.

Čestice mikroplastike su čvrste, nerazgradive čestice koje su manje od pet milimetara. Sastavni su dio brojne kozmetike i njege te se probijaju u kanalizacijski sustav tijekom ispiranja, odatle teku u oceane i putem hrane pronađu svoj put natrag u ljudsko tijelo. Zbog toga essence i Catrice ne koriste mikroplastične čestice u bilo kojem od sastojaka proizvoda koji se ispiru. Sve to u cilju da bi se osiguralo da se prirodni resursi dugoročno pažljivo ekološki koriste. Trenutno oko dvije trećine ukupnog otpada od essence i Catrice ambalaže se reciklira te se u essence-u i Catrice-u obvezuju smanjiti emisiju CO2. Brend essence upravo je lansirao nova Extreme Shine sjajila za usne koja su CO2 neutralna i doprinose zaštiti klime.

Proizvodi essence i Catrice nikada nisu bili testirani na životinjama, a uz to brinu i za održivi uzgoj i zaštitu lokalnih ekosustava kao što je kod upotrebe palminog ulja te su dio međuindustrijske inicijative Responsible Mica Initiative koja okuplja sve uključene sektore kako bi se postiglo brže i sveobuhvatnije poboljšanje sustava dolaženja do MICA sirovine koja je prirodno svjetlucava i najvažnija baza materijala za efektne pigmente u dekorativnoj kozmetici, a koja se kopa u teškim uvjetima.

Slijedite i vi pojam održivog razvoja, kao razvoja koji zadovoljava potrebe današnjice, a pritom ne ugrožava potrebe budućih generacija.

Bravo essence i Catrice!

Proudly People & Planet friendly!


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.