Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Starbucksov pun pogodak – tri milijuna ljudi kavu platilo mobitelom!

Popiti šalicu kave, ako kod sebe nemate novca u gotovini donedavno je bilo nemoguće. Starbucks je prva globalna franšiza koja je uvela mobilno plaćanje za svoje proizvode, što se u svega nekoliko mjeseci pokazalo punim pogotkom.

Popiti šalicu kave, ako kod sebe nemate novca u gotovini donedavno je bilo nemoguće. Starbucks je prva globalna franšiza koja je uvela mobilno plaćanje za svoje proizvode, što se u svega nekoliko mjeseci pokazalo punim pogotkom.

Početkom godine Starbucks je uveo mogućnost plaćanja putem mobitela, uz pomoć aplikacije Starbucks Card Mobile, dostupne na Appleovim i RIM-ovim uređajima. Aplikacija iskoristiva u 6.800 Starbucksovih prodavaonica pokazala se kao pun pogodak. Kompanija je otkrila kako je do sada preko 3 milijuna ljudi svoj račun platilo mobitelom.

22 posto od ukupnih transakcija

Starbucks je poslovne rezultate predstavio na godišnjem sastanku dioničara u Seattleu.

– Starbucks trenutno nudi najveću mobilnu mrežu plaćanja – istaknuo je potpredsjednik kompanije Brady Brewer.

Ističući kako je protekli kvartal, financijski gledajući najbolji u četrdesetogodišnjoj povijesti kompanije, rukovodstvo Starbucksa dodaje i kako plaćanje putem mobitela trenutno čini 22 posto ukupnih transakcija.

Rukovodstvo kompanije dioničarima se pohvalilo i statusom kompanije na najvećoj svjetskoj socijalnoj mreži. Starbucks je TOP brend na Facebooku, gdje ga prati 29 milijuna ljudi.

Ova tehnologija uskoro će postati naša svakodnevica!


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.