Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Što napraviti kada stres na poslu postane neizdrživ?

Posla ima previše, plaće su manje, otkazi su postali kao dobar dan, a tenzije zbog situacije, k tome dodajte i globalnu situaciju pandemije, neminovne su.

Stres u posljednje već skoro dvije godine na poslu je neizbježan, pogotovo jer se najčešće radi o brizi za financijsku sigurnost, a potom slijede neugodni odnosi i tenzije među zaposlenicima, odnosno toksična atmosfera. Posla ima previše, plaće su manje, otkazi su postali kao dobar dan, a tenzije zbog situacije, k tome dodajte i globalnu situaciju pandemije, neminovne su.

Ovakav stres može izazvati, osim tenzija s ukućanima, fizičke probleme poput glavobolje, poremećaja u spavanju, povišenog tlaka, prekomjernog debljanja, pada imuniteta, problema s probavom. Ništa bitnije nisu ni psihološke posljedice poput depresije i anksioznosti. Vjerujemo kako je većina koja ovo čita, nažalost, bila suočena ili je još uvijek, barem s jednom posljedicom stresa na poslu.

Još jedan od glavnih pokazatelja koliko stres na poslu negativno utječe na kvalitetu života jest kada zbrojite sve dane i shvatite kako imate više loših nego onih dobrih. Nakon posla nemate želju i još važnije – volju, za vježbanjem, druženjem, osjećate se jednostavno iscrpljeno te jedino što želite jest ležati, gledati film ili seriju i spavati.

Zašto se mora izbjeći stres na poslu?

Dugoročno, stres koji doživljavamo ne samo na poslu, već i zbog drugih situacija, može povećati rizik od smrti. Naime, svi čimbenici stresa koji su povezani s krvožilnim bolestima i/ili lošim psihičkim zdravljem odgovorni su za više smrtnih slučajeva godišnje od recimo gripe ili dijabetesa, ističu stručnjaci.

Također jedna od neželjenih posljedica financijskih problema i manjka komunikacije među partnerima su prekidi, odnosno rastave braka, pokazuju statistike. Stoga u ovom teškom životnom razdoblju izrazito je važno komunicirati s partnerom, dobro se organizirati financijski, ali i razgovarati s menadžerom, direktorom ili nekime iznad vas tko može utjecati na poboljšanje odnosa i uvjeta u firmi.

Savjetujemo vam i da uzmete godišnji odmor, probate se isključiti što više možete iz posla. Ugasite službeni mobitel, ne otvarajte mailove i ne odgovarajte na njih. Ne smišljajte nove projekte. To vrijeme okrenite u vrijeme za sebe. Nadoknadite ono što ste propustili – od kvalitetnog vremena s obitelji i prijateljima do čitanja dobre knjige.

Što kada nema poboljšanja?

Ako ni godišnji ne pomogne i vrlo se loše osjećate po povratku na posao, vrijeme je da počnete razmišljati o promjeni posla. Vjerojatno ćete razmišljati ‘što će selo reći’, ali pustite to. Vama je najbitnije vaše zdravlje, jer dobrim mentalnim zdravljem poboljšava se sve oko vas.

Promjena posla nije samo veća plaća i bolji uvjeti, ponekad je dobro promijeniti i radne kolege jer je toksična atmosfera, generalno, loša za sve. Čak i one koji je ne prepoznaju. Izgradite nove i bolje odnose s kolegama, postavite granice i dajte im do znanja što možete tolerirati, a što ne.

Novi i svježi start je nekada najbolja opcija ne samo za vas nego i one koji vas vole.

Izvor She.hr


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.