Lifestyle

Što o poslovanju možemo naučiti od Netflix-a?

Prošle godine se pretplatilo oko 37 milijuna novih ljudi, uključujući 8,5 milijuna samo u posljednja tri mjeseca.

Nakon ožujka 2020. godine ništa nije “isto”. Tako je i streaming servis za gledanje serija i filmova, Netflix, rapidno napredovao, jer su mjere uvedene zbog korone nalagale pretežno ostajanje kod kuće. Kompanija je objavila rezultate za cijelu godinu, sa svojim investitorima, i planove za 2022.

Evo što možemo naučiti od uspjeha Netflixa.

Netflix zarađuje i to mnogo

Kompanija sada ima više od 200 milijuna pretplatnika, što je više od 30% u odnosu na 2019. Prošle godine se pretplatilo oko 37 milijuna novih ljudi, uključujući 8,5 milijuna samo u posljednja tri mjeseca.

Također, većem profitu je doprinio rast cijena u SAD, Velikoj Britaniji i ostalim zemljama. To se dogodilo u posljednjem kvartalu 2020, i donijelo Netflixu povećanje za 24%, odnosno skok na 6,6 milijardi dolara, dok je profit dostigao 542 milijuna dolara. Kompanija je za godinu dana prijavila skoro 25 milijardi dolara prihoda i gotovo 2,8 milijardi dolara profita.

Ruše se nacionalne barijere

Više od 80% novih registracija prošle godine došlo je izvan SAD i Kanade, a Europa je računala na najviše novih članova. Serije Netflix-a sve više ruše nacionalne barijere.

Na primjer, Netflix je rekao da je serija “Lupin”, na francuskom jeziku, o gospodinu-provalniku, dostigla prvo mjesto u Brazilu, Argentini, Nemačkoj, Italiji, Španjolskoj, dok je zauzela drugo mjesto na TOP 10 listi u SAD. Očekuje se da će 70 milijuna domaćinstava gledati seriju u prvih 28 dana. I znate što, serija je odlična!

Možda bude nova sezona serije…

Uspjeh “Lupin”-a i drugih naslova kao što su “Bridgerton”, “Tiger King” i “Money Heist”, pokazatelji su u kojoj je mjeri Netflix, koji se nekada oslanjao na filmove i serije drugih kompanija, postao sila u svijetu filma i televizije.

Kompanija, koja je pokrenula streaming 2007. godine, ima više od 500 naslova u postprodukciji ili u pripremi za lansiranje, i rekla je da planira da objavljuje najmanje jedan originalni film svaki tjedan tijekom 2021. godine.

Jednim okom motre na konkurenciju

Netflix-ova strategija da zadrži vodeću ulogu je nov materijal, jer kompanije kao što su Disney, Viacom, HBO, ulažu više napora u striming ponudu.

Veliki rast u striming zabavi doveo je do toga da se rivali natječu s nama na nove načine. To je razlog zašto smo se kretali tako brzo, fokusirano na originalne naslove prilagođene svijetu i svim nacijama.

iz bilješke za investitore

A ona ključna razlika su originalni, novi naslovi.

Izvori manager.ba/biznis.telegraf.rs

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version