Novosti

Svim djelatnicima Jadrana bit će isplaćena božićnica

Svim zaposlenicima i stalnim sezoncima Jadrana d.d. iz Crikvenice, turističke tvrtke koja u vlasništvu na crikveničkoj rivijeri ima 8 hotela, 2 autokampa i turističko naselje, ove će godine, po prvi put nakon izlaska iz stečaja, biti isplaćena božićnica čime će im se tvrtka i konkretno zahvaliti na uspješno odrađenoj turističkoj sezoni. Ovim činom posebno se želi naglasiti i značaj svakog pojedinog radnika kao ključnog čimbenika uspjeha cjelokupne tvrtke, koja je i ove godine ostvarila izvrsne rezultate, započela novi investicijski ciklus u skladu sa strateškim planom razvoja te učvrstila svoju poziciju na domaćem i inozemnom tržištu.

„Izuzetno mi je drago da od ove godine krećemo i s isplatama božićnica, iako Kolektivni ugovor kojeg smo potpisali po izlasku iz stečaja ne propisuje takvu obvezu. Međutim, ovime smo radnicima željeli dati dodatnu motivaciju i pokazati da cijenimo njihov rad. Često govorim da nam je cilj vratiti Crikvenicu tamo gdje pripada – u vrh hrvatskog turizma po kvaliteti, a na putu prema tom cilju vrlo su nam važni radnici i osobno cijenim doprinos svakog radnika u razvoju kompanije. Pred menadžment, radnike, ali i mene osobno, postavljeni su novi izazovi koji donose ubrzani razvoj Jadrana, podizanje kvalitete objekata i usluge što u znatnoj mjeri utječe i na razvoj čitave destinacije“, izjavio je Dino Manestar, predsjednik Uprave Jadrana d.d.

Inicijativu za isplatu božićnica Upravi uputio je Sindikat Istre, Kvarnera i Dalmacije čija je voditeljica ureda gđa. Marina Cvitić ujedno i predstavnica radnika u Nadzornom odboru Jadrana.

Činjenica je da postoji dogovor između Uprave i Sindikata da će se o eventualnim isplatama prigodnih nagrada (božićnice, Uskršnje nagrade ili regresa za godišnji odmor) pregovarati nakon podmirivanja obveza iz stečajnog plana prema radnicima i bivšim radnicima-vjerovnicima te da nije postojala obveza Uprave da božićnicu isplati. Na zadovoljstvo sadašnjih i bivših radnika-vjerovnika, Jadran je ove godine isplatio posljednji obrok potraživanja, a ta isplata predstavlja financijsko opterećenje Društva. Nadalje, svjesni smo činjenice da je Društvo u ozbiljnom investicijskom zamahu, što je sa sindikalnog stajališta veoma pozitivno jer se dizanjem kategorije objekata i ulaganjem u postojeće objekte stvaraju  pretpostavke za bolju popunjenost i povećanje prihoda, čime se dugoročno utječe i na zaposlenost, ali i na materijalni status radnika. Međutim, bez zadovoljnog i motiviranog radnika uspjesi bi izostali. I zato smo, prepoznavši želje radnika, uputili zahtjev Upravi da isplati božićnicu u skladu s financijskim mogućnostima. Uprava Društva pokazala je razumijevanje nagraditi ih i time pokazala da, s jedne strane, uvažava socijalne partnere, ali i da cijeni doprinos radnika koji je spremna i nagraditi. Uvjereni smo da će i ta isplata dodatno motivirati radnike koji su svojom požrtvovnošću dokazali da im je stalo do Jadrana i da su spremni i odlučni vratiti Jadran tamo gdje on i pripada“, izjavila je gđa. Cvitić.

U srpnju, dvije i pol godine prije roka, radnicima-vjerovnicima su isplaćene i sve obveze prema stečajnom planu. Od uspješnog okončanja stečajnog postupka u siječnju 2014. godine, bivšim i sadašnjim radnicima Uprava Jadrana d.d. u pet navrata isplatila je ukupno 30.538.978 kuna u novcu, dok je 30,5 milijuna kuna preostalog duga vraćeno u dionicama tvrtke, sukladno pravomoćno potvrđenom stečajnom planu.

Dobri poslovni rezultati nakon izlaska iz stečaja rezultat su, prije svega, velikih investicijskih ciklusa u povećanje kvalitete smještajnih kapaciteta, čime je već podignuta kategorizacija većine objekata u sastavu tvrtke, a dva hotela, Omorika i Katarina, ove su godine postala prvi objekti u povijesti tvrtke sa 4 zvjezdice. Isto tako, nedavno su započeli i radovi na obnovi hotela Esplanade u Crikvenici, a ovom investicijom vrijednom preko 35 milijuna kuna, predviđena je kompletna rekonstrukcija hotela koji će nakon obnove biti pozicioniran kao obiteljski odmorišni hotel visoke kategorije 4+ zvjezdica, s visoko individualiziranom uslugom za goste više platežne moći.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version