Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Svjetska nagrada za rebranding u rukama hrvatske agencije Fabular

Zagrebačka branding agencija Fabular osvojila je najprestižniju svjetsku nagradu u području rebradinga, REBRAND 100® Global Awards.

Zagrebačka branding agencija Fabular osvojila je najprestižniju svjetsku nagradu u području rebradinga, REBRAND 100® Global Awards. Njihova dva projekta rebrandinga dviju IT tvrtki tako su se našli u društvu svjetski poznatih brendova, poput Siemensa, Tupperwarea, Cadillaca i Hewlett Packard Enterprisea. Ovom nagradom, jedina specijalizirana agencija za branding u regiji, parirala je internacionalnim branding agencijama –  FutureBrandu, Sigel+Galeu, Interbrandu i Principalsu.

„Iako je ovo već jedanaesto priznanje našem timu brand konzultanata, a prvi put kao agenciji Fabular, sretni smo i ponosni jer se nalazimo u društvu internacionalnih brand agencija. Dva predivna projekta uvrštena su u top 100 i to nam je motivacija da i dalje stvaramo nezaboravne branding priče koje potiču stvaranje pozitivnih promjena. Ove godine bila sam i članica žirija REBRAND 100® Global Awards. Kao direktorica male agencije, biti u društvu s eminentnim stručnjacima iz cijelog svijeta velika je čast.“ – izjavila je Anja Bauer Minkara, direktorica brand strategije i kreativna direktorica Fabulara.

Nagradu Distinction osvojili su za rebranding Q-a, jedne od najbrže rastućih IT tvrtki u Srednjoj Europi s uredima u Zagrebu, Belfastu, Oslu, Parizu i Los Angelesu. Iako je tvrtka ostvarivala vrhunske rezultate, brand nije bio razumljiv pa su stručnjaci iz Fabulara dali značenje cjelokupnom brendu. Uzevši u obzir Q-ove snage – stručnost i iskustvo njihovih stručnjaka koji imaju odgovore i na najteža pitanja, kreiran je slogan “Whatever the Q, we got the A”.

Druga nagrada, Merit, dodijeljena im je za projekt rebrandinga tvrtke Redok, jednog od vodećih posrednika u razmjeni elektroničkih dokumenata u jugoistočnoj Europi. Staro ime brenda nije imalo značenje, a zbog nedovoljno snažnog i relevantnog imidža nisu dopirali do ciljne skupine. Fabularovi konzultanti inspiraciju su pronašli u CEO-u tvrtke i njegovom “nothing is impossible” stavu. Stoga se branda bazira na stvaranju osjećaja snage, svemoći (lat. omnipotens) i bivanja “u zoni”, pa je tako nastalo novo ime brenda Omnizon Networks, s potpisom “Mission possible”.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.