Marketing i prodaja

Tko dobiva najviše novca od oglašavanja?

Marketinške mete trebale bi biti one platforme kojima se ljudi najviše koriste, a to su ponajprije mediji. Ipak, čini se da još uvijek po tom pitanju postoji nesrazmjer pa se oglašivači i dalje trude više ulagati u tradicionalne medije, koje prati manje ljudi, ali su oglašivači uvjereni da na taj način svejedno zarade više novca.

Možda je to potpuna istina, a možda je to situacija u koju se oglašivači i marketinški stručnjaci uporno uvjeravaju. Dovoljno je vidjeti odnos vremena provedenog na nekom od platformi i novca potrošenog na oglase pa da se uvjerimo kako nešto uistinu jest čudno. Pa tako imamo situaciju da samo četiri posto Amerikanaca čita svakodnevno tiskane medije, ali svejedno na njih odlazi 16 posto od 22 milijarde američkih dolara, koliko se u 2015. uložilo u medijsko oglašavanje u SAD-u.

Kad je u pitanju radio, tad na 13 posto slušatelja otpada deset posto prihoda od oglasa. Televizija dominira i dalje s 36 posto gledatelja i 39 posto prihoda, Internet je na 22 posto korisnika i 23 posto prihoda od oglasa, a mobilni uređaji s 25 posto korisnika imaju svega 12 posto ukupnih prihoda od oglasa.

ICTBusiness.info – web portal koji nudi aktualne, vjerodostojne, kvalitetne i cjelovite informacije iz područja informacijskih i telekomunikacijskih tehnologija, svijeta poslovanja i leadershipa, novih tehnologija i energetske učinkovitosti.

 

ICTbusiness pokrenuo je i ICTbusiness TV emisiju koja prati tematiku portala i uvijek je na pravom mjestu jer donosimo reportaže s najzanimljivijih svjetskih sajmova, stranih i domaćih konferencija, razgovore s ključnim ljudima ICT scene. Uz to u sklopu medijskog projekta je i Gamepesrpectives.hr.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version