Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Industrija

Top 25 brendova u Adria regiji

Valicon je 14. godinu za redom izmjerio snagu brendova u regiji i još jednom nam donio TOP 25 listu najjačih brendova za regiju te liste najjačih brendova po zemljama uključenim u istraživanje (Hrvatska, Slovenija, BiH, Srbija i Makedonija). Istraživanje je provedeno u rujnu/septembru i listopadu/oktobru 2016. godine, na veličini uzorka od 1.000 do 1.500 ispitanika po zemlji.

Rezultati su predstavljeni na način koji garantira reprezentativnost, gdje snaga brenda u Sloveniji doprinosi snazi brenda u cijelokupnoj regiji upola toliko koliko doprinosi jednako snažan brend u npr. Hrvatskoj, čije je tržište dvaput veće.

valicon-objavio-novu-listu-top-25-brendova-u-regiji-za-2016-740x417

U 2016. promjene u vodeće tri pozicije…

Vodećih pet igrača na vrhu liste i dalje su isti, iako drugačije raspoređeni u 2016.

Coca-Cola već posljednjih nekoliko godina radi uspješno i dosljedno, ali ipak, uvijek iznova joj uspije i iznenaditi, naročito svojim oglašavanjem za sve ciljne skupine. Tijekom blagdanskog i prazničnog ozračja već tradicionalno očekujemo priču brenda obavijenog obiteljskim vrednotama, dok izvan tog dijela godine, isti brend vješto i uspješno koketira sexy pristupom, približava se mlađim generacijima koristeći njihov jezik (personalizacija boce, emoticons,…), i na taj način jedan sveprisutan, “stari” brend uspješno se održava i te kako živim i u trendu. Nakon dugogodišnje uspješne druge pozicije, u 2016. Coca-Cola se izborila za prvu poziciju na TOP 25 regionalnoj ljestvici.

Premda je Coca-Cola prva na VALICON TOP 25, ni u jednoj zemlji ne zauzima prvu poziciju.

Za Milka čokoladu već par godina je prepoznata inovativnost u kombiniranju klasičnog marketinga, samog proizvoda te cjenovnog pozicioniranja, uz širenje u sve za Milku legitimne kategorije proizvoda. Konzistentnim usmjerenjem u svoju priču nježnosti, a uz agresivno oglašavanje proizvoda te rad na mjestu prodaje, taj se brend uspješno drži vodećih pozicija na ljestvici, ipak u 2016. pomicanjem na drugu poziciju.

O poziciji brenda na ljestvici od 3. do 9. mjesta uistinu odlučuju nijanse, što svakako valja imati na umu kada govorimo o „padu“ ili „rastu“ pojedinog brenda. Već iduće godine situacija između dva brenda može biti drugačija.

Ove godine na treće se mjesto probila Cedevita, a Vegeta se spustila jednu stepenicu niže. Oba su brenda bila jako aktivna, Cedevita sa redesignom u 2015, ekstenzijama, aktivacijom u svim kanalima, dok na drugoj strani Vegeta sa novom komunikacijskom platformom i aktivnostima koje se tržišno još ne osjete kao kod Cedevite.

Kategorija pašteta i dalje je jedna od najdinamičnijih u regiji, sa vrlo aktivnim radom na postojećim portfeljima mnogih igrača. Brand Argeta sa redizajnom, ekstenzijama i novom komunikacijom čuva svoju poziciju unutar TOP 5, unatoč pritiscima sa svih strana.

Još nekoliko zanimljivih detalja…

Chipsy, originalno srpski brend, je sa pojačanim prisustvom u Sloveniji i Hrvatskoj uspio napraviti, najveći skok u 2016. godini.

Jana je prvi brand voda koji je ušao prije dvije godine u TOP25, ove godine je na 10. mjestu po snazi. Hrvatska je jedina zemlja koja se može pohvaliti brandom prirodne izvorske, ali i brandom gazirane mineralne vode u TOP 5.

➢ Lokalne mineralne vode su jake na lokalnim ljestvicama, ali najzanimljivi je DonatMg. Ako bi ga promatrali proizvodno to je mineralna voda, ali najskuplja mineralna voda. DonatMg u Sloveniji je prvi primjer da je u nekoj zemlji ušao premium brend u TOP 10.

➢ Vodama slična kategorija su kave. Od svih brendova kava Barcaffe i dalje dokazuje da je napravio najviše na pojedinom tržištu, pozicionirajući se na prvom mjestu TOP5 ljestvice u Sloveniji.

Kako je stanje izgledalo 2015. godine pogledajte ovdje.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.