Novosti
Twitter najavljuje direktne oglase – korisnici žele „čistu“ socijalnu mrežu
Socijalna mreža Twitter najavljuje nove suradnje s mnoštvom kompanija, od kojih se ističu veliki igrači – Starbucks, Virgina i Best Buy. Riječ je o novom načinu oglašavanja, odnosno uvođenju direktnih oglasa na vremenske skale svojih korisnika.
Socijalna mreža Twitter najavljuje nove suradnje s mnoštvom kompanija, od kojih se ističu veliki igrači - Starbucks, Virgina i Best Buy. Riječ je o novom načinu oglašavanja, odnosno uvođenju direktnih oglasa na vremenske skale svojih korisnika.
Pročitajte još:
Lifestyle
Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.
Lifestyle
Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.
Komentari
Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.
Komunikacija
Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.