Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Turizam

TZ Virovitičko-podravske županije u Suhopolju predstavila novi vizualni identitet

Turizam 21. stoljeća zahtjeva moderna rješenja. Takav je i novi vizualni identitet TZ Virovitičko-podravske županije predstavljen u prekrasnom Centru za posjetitelje Dvorac Janković u Suhopolju.

Turizam 21. stoljeća zahtjeva moderna rješenja. Takav je i novi vizualni identitet TZ Virovitičko-podravske županije predstavljen u prekrasnom Centru za posjetitelje Dvorac Janković u Suhopolju.

Novi logotip je moderan i jednostavan, a opet njime je sve rečeno. Osnovi znak i tipografija u zelenoj su boji, naglašavaju netaknutu prirodu, ekološki i odgovorni turizam, dok se jednostavnim natpisom Slavonija i Podravina definira novo ime destinacije, ali i njezina geografska pripadnost.

Dinamični grafički element, asocira na prikaz izohipsa na geografskim kartama i prati oblik naše županije, a u isto vrijeme podsjeća na presječene godove drva i valove, implicirajući na veliko bogatstvo šuma i vodenih površina. Znak se sastoji od ukupno 16 linija i to ne bez razloga. Upravo je toliko gradova i općina u našoj županiji“, istaknuo je predsjednik TZ Virovitičko-podravske županije, župan Igor Andrović.

Poznata agencija Pro Media grupa koja potpisuje novo vizualno rješenje osmislila je i zanimljiv komunikacijski identitet inspiriran činjenicom da je Virovitičko-podravska županija još relativno neotkrivena destinacija, pa je svemu dodan element neočekivanog koji dodatno intrigira moderne putnike.

Gosti na putovanju našom županijom ne očekuju toliko raznolikosti na relativno malom prostoru i uvijek su pozitivno iznenađeni obnovljenim dvorcima i kurijama na našoj Plemićkoj ruti, odličnom tradicijskom hranom, šumama na Bilogori i Papuku, rijekom Dravom, ambijentalnim selima i gradovima, bogatom baštinom. Stoga smo taj neočekivani moment željeli dodatno naglasiti sloganima Neočekivano lijepa, Neočekivano blizu, Neočekivano ukusna…“, zaključila je Martina Jakelić, direktorica TZ Virovitičko-podravske županije.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.