Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

U Makarskoj kapaciteti i dalje popunjeni – turista 14 posto više nego lani

Na Makarskom primorju trenutačno se odmara 41.088 turista, ili 14 posto više nego u isto vrijeme lani, pokazuju današnje informacije iz turističkih ureda i županijske Turističke zajednice. Smještajni kapaciteti na Makarskoj rivijeri i dalje su dobro popunjeni, a po dostupnim podacima, po broju gostiju vodi općina Baška Voda, gdje se odmara 9300 gostiju, u Podgori ih je 6168, Makarskoj više od 5500, a u Tučepima, gdje boravi 5095 turista, čak ih je 19 posto više nego lani.

Na Makarskom primorju trenutačno se odmara 41.088 turista, ili 14 posto više nego u isto vrijeme lani, pokazuju današnje informacije iz turističkih ureda i županijske Turističke zajednice. Smještajni kapaciteti na Makarskoj rivijeri i dalje su dobro popunjeni, a po dostupnim podacima, po broju gostiju vodi općina Baška Voda, gdje se odmara 9300 gostiju, u Podgori ih je 6168, Makarskoj više od 5500, a u Tučepima, gdje boravi 5095 turista, čak ih je 19 posto više nego lani.

Hoteli popunjeni

Hotelijeri ugošćuju više od 11.000 gostiju, slobodnih postelja nema, a gostima do polovice rujna preporučuju rezervaciju smještaja. Vodeći hoteli, poput makarskog Meteora, Solina u Brelima i drugih, za to su vrijeme poslovnim partnerima uputili „stop-booking.“

U kampovima, koji su sve do polovice srpnja imali manji broj gostiju i noćenja, odmara se 2100 gostiju pa se očekuje da će kolovoz i dijelom posezona popraviti taj minus.

Najavljena bolja posezona

Kućevlasnici u čijim se sobama i apartmanima odmara više od 27.000 registriranih gostiju također imaju bolju popunjenost nego u isto vrijeme lani.

U razgovoru s hotelijerima doznaje se kako su najave i individualne rezervacije za nastavak ljeta brojnije nego potkraj kolovoza prošle godine, a booking u stranim turističkim agencijama za posezonu također je bolji nego lani.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.