U povodu Europskog i Svjetskog tjedna novca (14. – 18. ožujka) UNIQA nastavlja s aktivnostima poticanja financijske pismenosti mladih. Kako bi im na zabavan i zanimljiv način približili pojmove iz osiguranja i objasnili im čemu ono zapravo služi, predstavnici UNIQA osiguranja održat će tijekom ožujka i travnja niz predavanja za srednjoškolce u Varaždinu, Osijeku, Opatiji, Zagrebu, Rijeci, Puli, Zadru, Vukovaru i Karlovcu.
Član Uprave UNIQA osiguranja Luka Matošić održat će predavanje studentima na Ekonomskom fakultetu u Osijeku o upravljanju ulaganjima u društvu za osiguranje. Mladi će tom prilikom moći saznati sve što ih zanima o „netipičnim“ no njima zanimljivim osiguranjima, poput osiguranja bicikala, kućnih ljubimaca, laptopa i cyber rizika, ali i o tisućljetnoj povijesti osiguranja.
„Istraživanje ‘Mjerenje financijske pismenosti’ koje su proveli Hanfa i Hrvatska narodna banka pokazalo je da u Hrvatskoj upravo mlađi od 19 imaju najnižu razinu financijskog znanja. Iako se s novcem susreću od najranije dobi, o njemu se u obitelji premalo razgovara dok formalno obrazovanje ne pruža osnove financijske pismenosti pa mladi ne znaju procijeniti izazove i rizike na financijskom tržištu. Takvo neznanje može rezultirati lošim poslovnim odlukama u odrasloj dobi, zaduživanjem i drugim nemilim posljedicama koje se mogu spriječiti pravodobnim financijskim opismenjavanjem koje je dio našeg društveno odgovornog poslovanja“, istaknula je Dragica Marjanović, direktorica Službe marketinga i komunikacija UNIQA osiguranja.
O važnosti financijskog opismenjavanja u Hrvatskoj svjedoči i podatak Hrvatskog ureda za osiguranje o prosječnom ulaganju u osiguranje koje u Hrvatskoj iznosi svega 270 eura po stanovniku godišnje, dok je europski prosjek oko 2000 eura. Kako će važnost osiguranja u održavanju financijske stabilnosti obitelji s vremenom rasti i zbog sve opterećenijih sustava mirovinskog i zdravstvenog osiguranja, očekivano će rasti i svijest građana o sve većoj osobnoj odgovornosti u osiguravanju budućnosti.
Uz aktivnosti u povodu Svjetskog i Europskog tjedna novca, UNIQA osiguranje sudjeluje u projektu financijske pismenosti Hrvatskog ureda za osiguranje. Iznimno uspješnom kampanjom za podizanje financijske pismenosti „Dnevna soba“ koju je UNIQA prošle godine započela u devet hrvatskih gradova, stotine ljudi na zabavan i zanimljiv način educirano je o prednosti i koristima police osiguranja života i imovine.