Novosti

Vipnet znatno ojačao u segmentu poslovnih korisnika – prihodi pali 10 posto

Broj Vip korisnika u prvom kvartalu 2011. godine zabilježio je rast od 1,8 posto i dosegao 2,7 milijuna. U uvjetima opće recesije, pada kupovne moći i usprkos sve konkurentnijem tržištu mobilnih telekomunikacija uz istovremeni porast stope mobilne penetracije na 145,1 posto, broj postpaid korisnika povećao se za 9,3 posto u odnosu na isti kvartal prošle godine, dok je broj poslovnih korisnika ostvario značajan rast od 11 posto. Broj prepaid korisnika je ostao stabilan.

Broj Vip korisnika u prvom kvartalu 2011. godine zabilježio je rast od 1,8 posto i dosegao 2,7 milijuna. U uvjetima opće recesije, pada kupovne moći i usprkos sve konkurentnijem tržištu mobilnih telekomunikacija uz istovremeni porast stope mobilne penetracije na 145,1 posto, broj postpaid korisnika povećao se za 9,3 posto u odnosu na isti kvartal prošle godine, dok je broj poslovnih korisnika ostvario značajan rast od 11 posto. Broj prepaid korisnika je ostao stabilan.

VIPnet dijeli otkaze! Pretpostavlja se: bit će ih stotinjak, uz dobre otpremnine

Ulaganja u mrežu doprinijela su porastu broja korisnika bežičnog broadbanda za 22,9 posto na više od 179.000. Inovacije i privlačne ponude poput Homeboxa potaknula su rast i u drugim segmentima.

Pad prihoda na 90,3 milijuna kuna

Uglavnom zbog dodatnih pogodnosti ponuđenih korisnicima, smanjenih cijena terminacije poziva u mobilnu mrežu i roaming regulacije te manje potrošnje korisnika ukupni prihod je smanjen za 10 posto i iznosi 90,3 milijuna eura. Usporedno s prihodima, zabilježen je i pad operativne dobiti, unatoč pravovremeno poduzetim mjerama programa upravljanja troškovima koje su generirale smanjenje operativnih troškova za 7,6 posto. Mjesečni prihod po korisniku je smanjen za 16,2 posto u odnosu na isti kvartal prošle godine i iznosi 9,2 eura. Unatoč tome, Vipnet je zadržao udio u ukupnoj vrijednosti tržišta koji i dalje iznosi 40 posto.

Slabija kupovna moć i dodatne trošarine

– Slabljenje kupovne moći građana kao i dodatne trošarine u obliku poreza na mobilne usluge ostavili su trag na rezultatima poslovanja Vipneta i u prvom kvartalu ove godine. Usprkos toj činjenici, zadovoljni smo stabilnim udjelom u ukupnoj vrijednosti tržišta od 40 posto. Porast pretplatnika i korisnika bežičnog broadbanda dokazuje da naše tržišne aktivnosti idu u pravom smjeru, jer tu vidimo platformu za daljnji rast u vremenima nakon recesije – izjavio je Mladen Pejković, predsjednik Uprave Vipneta.

Operativna dobit (EBITDA) je u prvom kvartalu ove godine iznosila 24,9 milijuna eura, dok je dobit prije kamata i poreza (EBIT) iznosila 8,6 milijuna eura. Oba su pokazatelja bila pod snažnim utjecajem pada prihoda te posebnog 6 postotnog poreza na mobilne usluge koji je Vlada uvela u kolovozu 2009.

Ulaganja 8,6 milijuna eura

Vipnet je u prvom kvartalu uložio 8,6 milijuna eura u dugoročnu strategiju osiguravanja kvalitete usluga i pokrivenosti Vip mrežom, ali i u inovativne proizvode i usluge u skladu s potrebama korisnika.

Financijske rezultate objavila je danas Telekom Austria Grupa u Beču, čiji je Vipnet član.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version