Ako ste jedna od onih osoba koja na radnom mjestu redovito odrađuje sastanke i upoznaje nove ljude, sigurno u svojoj kolekciji imate veliki broj vizitki koje vrlo vjerojatno, izgledaju poprilično slično. Ako mislite da podaci o nazivu tvrtke, imenu i prezimenu, kontakt brojevima telefona, mobitela i e-mailu nemaju neki preveliki prostor za kreativu, grdno se varate, piše oglasnik.hr. Ako imate malo mašte i i mrvicu kreative možete osmisliti vizitke kojima ćete ostaviti super dojam.
Odvjetnici za razvode. Ta divna bića. Praktična bića koja su napravila vizitku koju je moguće podijeliti na dva dijela – jer se nikad ne zna koja bi ih strana mogla angažirati.
Ako imate dućan sa šaljivim igračkama, nema li boljeg načina za promociju u vidu balona koji zvuči kao da je nekome „pobjeglo“?
Špangice i vizitka frizerke u jednome. Nema žene kojoj ova neće biti super praktična.
Bavite li se uređenjem vrtova i okoliša, ima li boljeg načina nego svojim poslovnim partnerima pomoći da posiju nešto što će biti potrebno uređivati?
Ako radite u kompaniji Lego, očito je da ste i vi jedna od figurica. Nije li cool imati Lego figuricu koja ima vaše ime i prezime i koja izgleda kao vi?
Ako Google zna sve, onda neka on svima kaže tko ste.
Ako se bavite dizajnom, važno je ostaviti dojam. Opasan dojam.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.