Prvi ovogodišnji val hladnoće na europskom kontinentu uvelike se odrazio i na potražnju online potrošača, pokazuju to podaci Heureka grupe kojoj pripada i domaći portal za usporedbu cijena, Jeftinije.hr.
Pregledali smo i usporedili potražnju online kupaca srednje i istočne Europe na platformama za usporedbu Heureka grupe i ponovno uočili velike sličnosti u ponašanju potrošača. U svim analiziranim državama, u proteklih tjedan dana, primijetili smo značajan porast potražnje za zimskim gumama, automobilskim akumulatorima i lancima za snijeg, ali i opremom za zimske sportove.
Slovenija
Hrvatska
Srbija
Češka
Slovačka
Mađarska
Skije 201 %
Zimske gume +106 %
Zimske gume +190 %
Akumulatori+128 %
Akumulatori +105 %
Klima uređaji +76 %
Pancerice +187 %
Cjelogodišnje gume +86 %
Putni koferi +93 %
Lanci za snijeg+89 %
Naočale za skijanje + 77 %
Radijatori +67 %
Zimske gume +99 %
Pancerice +69 %
Hladnjaci s frizerom +82 %
Kacige za snowboard +59 %
Bojleri +57 %
Bojleri + 42 %
Izvor: Jeftinije.hr, interni podaci
Kod hrvatskih je potrošača sličnost u pretraživanjima s ostalim tržištima CEE regija bila najočitija u kategoriji zimskih guma za kojima je potražnja porasla 106 % u odnosu na tjedan ranije te u kategoriji pancerica čija je potražnja porasla za 69 %. Dvije spomenute kategorije bile su među najtraženijima i kod naših susjeda: u Sloveniji je potražnja za zimskim gumama porasla za 99 %, za pancericama 187 %, a vrtoglavi porast potražnje zabilježen je i u kategoriji skija za kojima je potražnja porasla za više od 200 % u samo tjedan dana. U Srbiji su među najtraženijima bile zimske gume s rastom potražnje od 190 %.
Slično smo primijetili i na ostalim tržištima Heureka grupe, kod čeških, slovačkih i mađarskih potrošača. Među najtraženijim kategorijama u proteklih tjedan dana našli su se automobilski akumulatori, lanci za snijeg, zimske gume i oprema za zimske sportove. Uz navedene kategorije, u cijeloj CEE regiji potrošači su pojačano pretraživali i opremu za grijanje. U Češkoj i Slovačkoj dominirala je potražnja za bojlerima koja je porasla gotovo 60 %, dok su kod mađarskih potrošača među najtraženijima bili klima uređaji i radijatori.
Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Suglasnost s ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj web stranici. Nepristanak ili povlačenje suglasnosti može negativno utjecati na određene karakteristike i funkcije.