Ljudski resursi

Zagrebačka pivovara dobila novo priznanje za izvrsnost u izazovima

Zagrebačka pivovara dobila je čak dva priznanja koji potvrđuju da su jedan od najpoželjnijih hrvatskih poslodavaca. I ove je godine Pivovara potvrdila status Poslodavca Partnera priznanjem koje konzultantska kuća SELECTIO dodjeljuje kompanijama koje pokazuju izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima.

Zagrebačka pivovara dobila je čak dva priznanja koji potvrđuju da su jedan od najpoželjnijih hrvatskih poslodavaca. I ove je godine Pivovara potvrdila status Poslodavca Partnera priznanjem koje konzultantska kuća SELECTIO dodjeljuje kompanijama koje pokazuju izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima. Kompanija je nositelj tog certifikata od 2012. godine, a lista najboljih hrvatskih poslodavaca rezultat je ocjena renomiranih hrvatskih stručnjaka.

Osim certifikata Poslodavac Partner, Zagrebačka pivovara je ove godine dobila i novo priznanje tvrtke SELECTIO, Izvrsnost u izazovima, koje se dodjeljuje onim kompanijama koje su pokazale kvalitetno upravljanje ljudskim resursima i brigu o zaposlenicima tijekom pandemije koronavirusa. Osim isticanja važnosti fokusa na zaposlenike, cilj novog priznanja je i razmjena inicijativa i dobrih praksi koje su mnoge kompanije pokrenule u ovom izazovnom periodu.

„Primiti priznanje za upravljanje u vrijeme epidemije nas posebno veseli jer se jako trudimo osigurati uvjete koji će našim zaposlenicima garantirati sigurne uvjete za rad i maksimalnu zaštitu zdravlja, a da istovremeno ostvarimo što bolje poslovne rezultate. Zaposlenici su u Zagrebačkoj pivovari prioritet što pokazuje činjenica da smo uspjeli zadržati materijalna prava radnika“, izjavila je Jadranka Sakoman, direktorica ljudskih resursa Zagrebačke pivovare.

Jadranka Sakoman, direktorica ljudskih resursa Zagrebačke pivovare Photo: Josip Regovic

Kompanije koje su nositelji priznanja Izvrsnost u izazovima prošle su kroz nezavisnu evaluaciju svojih HR praksi i to u područjima: agilnost i prilagodljivost kompanije, način organizacije rada i komunikacije sa zaposlenicima tijekom krize, inicijative pokrenute s ciljem osiguranja fizičkog zdravlja, sigurnosti i dobrobiti zaposlenika te tehnološka spremnost kompanije za nove načine rada. Zagrebačka pivovara je u svim tim područjima pokrenula brojne inicijative. Na samom početku koronakrize u svega nekoliko dana su se reorganizirali i prilagodili poslovanje novonastalim okolnostima, definirali nove ciljeve i unaprijedili poslovne procese. Briga za zdravlje zaposlenika ostala je pritom prioritet.

„Fleksibilno radno vrijeme i rad od kuće uveli smo i prije pojave koronavirusa, pa smo tijekom pandemije dodatno osigurali da zaposlenici mogu nesmetano raditi iz svojih domova. Doduše, zbog prirode posla nisu svi bili u prilici raditi od kuće, pa smo za te zaposlenike uveli stroge mjere zaštite kako bi sigurnost i očuvanje zdravlja naših kolega bili na najvišoj razini. Bilo je važno i komunicirati sa zaposlenicima, da oni osjećaju zajedništvo i da ih pravovremeno informiramo o svemu što se događa. To je ključno za motivaciju zaposlenika“, rekla je Diana Jokić, menadžerica korporativnih poslova u Zagrebačkoj pivovari.

Diana Jokić

Uz uobičajene pogodnosti zaposlenika, za vrijeme krize uvedeni su novi oblici podrške, a kompanija je nastavila redovito komunicirati sa svim zaposlenicima dnevnim i tjednim newsletterima te internim objavama s fokusom na dobrobit i osjećaj sigurnosti. Osim toga, Zagrebačka je pivovara svojim zaposlenicima izrazila zahvalnost kroz personaliziranu gajbu piva, omogućena im je i besplatna stručna psihološka pomoć te dodatni benefiti poput korištenja kompanijskih automobila umjesto javnog prijevoza, organiziranog obroka u proizvodnji zbog smanjivanja rizika te financijska pomoć za zaposlenike pogođene potresom. Uvedeni su i posebni projekti poput zajedničke jutarnje virtualne tjelovježbe i recepata za zdrave i brze obroke.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version