Uz veliki broj pratitelja na društvenim mrežama i zavidan profil na poslovnom Facebooku, Jeff Weiner, CEO kompanije LinkedIn jedan je od poslovnih stručnjaka koji svoje poslovne mudrosti dijeli s pratiteljima koji ih s oduševljenjem upijaju.
Od kada je postao izvršni direktor LinkedIn-a u 2008., Jeff Weiner je prilično brzo prerastao bazu obožavatelja unutar kruga zaposlenika. Kao jedan od Glassdoorovih najviših CEO-ova, Weiner očito ima sve ono što je potrebno uspješnom vođi. Poznat kao strastven manager, ali i odličan lider, a s obzirom na to da je njegova kompanija jedna od onih koja bilježi zadovoljstvo zaposlenika od 97%, jasno je da od njega možemo prepisati par savjeta za uspjeh.
1. Dajte svojim zaposlenicima mogućnost fleksibilnosti
Cijenite njihov doprinos, a ne broj sati proveden na radnom mjestu. Dajte im i fleksibilno radno vrijeme, to će im pomoći da uistinu svaki dan daju najbolje od sebe i budu zadovoljni radi usklađenosti privatnih i poslovnih obveza.
2. Slušajte vaše zaposlenike
Doslovno. I pokažite poštovanje prema njima. Dakle, zatvorite laptop i mobitel okrenite prema njemu dok razgovarate s njima. Cijenite njihove komentare i mišljenje.
3. Cijenite njihov rad
I recite to naglas – posebice kada ostvare željen cilj!
4. Inspirirajte
Pokažite im nove načine obavljanja poslova, organizirajte motivacijske seminare, pomozite im s poslovima.