Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Agrokor i Jamnica povećali udio u Konzumu na 92,59 posto

Tako Agrokor nakon ponude za preuzimanje drži 81,49 posto dionica Konzuma, dok Jamnica, koja nije stjecala dionice u postupku ponude, i nadalje ima 11,10 posto dionica

Tako Agrokor nakon ponude za preuzimanje drži 81,49 posto dionica Konzuma, dok Jamnica, koja nije stjecala dionice u postupku ponude, i nadalje ima 11,10 posto dionica

Ponudu koncerna Agrokor i Jamnice za preuzimanje Konzuma prihvatilo je 355 dioničara koji su prodali nešto više od milijun dionica Konzuma, pa su Agrokor i Jamnica povećali svoj udio u Konzumu za 4,55 posto i sada ukupno imaju 92,59 posto dionica, proizlazi iz izvješća o preuzimanju Konzuma objavljenom na Zagrebačkoj burzi.

Po podacima iz tog izvješća, Agrokor, koji je u ponudi za preuzimanje djelovao zajednički s Jamnicom, isplatio je i preuzeo 1.032.043 dionice, odnosno 4,55 posto dionica Konzuma.

Tako Agrokor nakon ponude za preuzimanje drži 81,49 posto dionica Konzuma, dok Jamnica, koja nije stjecala dionice u postupku ponude, i nadalje ima 11,10 posto dionica.

Agrokor i Jamnica zajednički raspolažu s ukupno 21.019.743 dionice Konzuma, što predstavlja 92,59 posto temeljnog kapitala.

Agrokor je ponudu za preuzimanje Konzuma objavio krajem veljače, u njoj je nudio cijenu od 148 kuna po dionici Konzuma, pa proizlazi da je za dionice preuzete u ponudi isplatio oko 152,7 milijuna kuna.

U ponudi za preuzimanje Agrokor nije uspio prijeći prag od 95 posto dionica, što je prag koji većinskom dioničaru omogućuje da ide u istiskivanje manjinskih dioničara.

Naime, u ponudi za preuzimanje objavljenoj krajem veljače Agrokor je bio najavio da bi, u slučaju da temeljem te ponude Agrokor i Jamnica zajednički steknu više od 95 posto dionica Konzuma, bilo moguće da u razumnom vremenskom roku po okončanju postupka preuzimanja, bude donesena odluka o istiskivanju manjinskih dioničara (squeez out) te povlačenju dionica Konzuma s kotacije na Zagrebačkoj burzi pod pretpostavkom da makroekonomski, gospodarski i tržišni uvjeti budu slični uvjetima u trenutku podnošenja ove ponude za preuzimanje.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.