Brand Juicy širi izvoz u Egipat, Jemen i Bahrein

Brand Juicy nastupio je po drugi put u Ujedinjenim Arapskim Emiratima na jednom od najvećih i najutjecajnijih prehrambenih sajmova – Gulfood – koji se prostire na 100 000 m2, okuplja 5 000 izlagača iz cijelog svijeta te privlači više od 100 000 posjetitelja u Dubai World Trade Center.

Brand Juicy prisutan je na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata od 2015. godine, a dvije godine nakon ulaska na novo tržište prodaja Juicy sokova povećala se 3,5 puta. Ukupan izvoz Stanić Beveragesa u zemlje MENA regije, konkretno u Ujedinjene Arapske Emirate, Saudijsku Arabiju, Oman i Katar porastao je devet puta u odnosu na 2016. godinu.

Rast prodaje na tržištima MENA regije

Uz rast prodaje sokova na tržištima MENA regije, gdje je brand Juicy već prisutan, rezultat sudjelovanja Stanić Beverages Hrvatska na Gulfood festivalu daljnje je širenje izvoza u Bahrein, Jemen i Egipat.

“Izvoz je vrlo važna stavka u prodajnoj strategiji Stanić Beveragesa. Dvije godine intenzivno radimo na osnaživanju pozicije branda Juicy u MENA regiji te s ponosom mogu reći kako smo zaslužni i za općenito jačanje imidža hrvatskih tvrtki u vidu vrhunske kvalitete proizvoda i visokog stupnja poslovne profesionalnosti. Kako bi određeni proizvod na novom tržištu postao brand, vrlo je važno brandirati i zemlju iz koje on dolazi, stoga je podrška državnih institucija i gospodarskih udruženja vrlo važna za uspješan plasman hrvatskih tvrtki na Bliskom istoku”, naglasio je Svjetlan Stanić, direktor i vlasnik Stanić Beverages Hrvatska pri povratku iz Dubaija u RH.

Juicy u Dubaiju

Početkom ožujka ove godine Juicy sokovi bit će dostupni i u Carefouru, vodećemu maloprodajnom lancu u Dubaiju. Činjenica da se Juicy nalazi na policama dvaju najvećih maloprodajnih lanaca u Ujedinjenim Arapskim Emiratima – Carefoura i Union Koopa (prisutan još od 2017. godine) potvrđuje njegovu poziciju relevantnog branda na tržištu.

Juicy sokovi uvršteni su još prije dvije godine u ponudu nekih od najpoznatijih lanaca restorana i klubova u Dubaiju, među kojima se posebno izdvajaju Cipriani, Blue Marlin Ibiza, The Act, Roberto’s i Dubai Creek Golf & Yacht Club, a od nedavno Juicy je prisutan i u svjetski poznatom lancu restorana Novikov, zatim u Ritz Carltonu i hotelu Five Resorts and hotels, restoranima Catch Dubai, Maison rouge, Masti Dubai i Soho garden. Zahvaljujući širokoj distribuciji branda Juicy u Dubaiju, Juicy brusnica je jedan od najprodavanijih sokova u HoReCa kanalu.

MENA regiju čini oko 380 milijuna ljudi, stoga je nastup hrvatske robne marke Juicy na Gulfood sajmu u Dubaiju vrlo važan za otvaranje novih poslovnih prilika, kao i za učvršćivanje postojećih odnosa i dublje upoznavanje tržišta.

Podijeli

Odgovori

Top