Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Kako osobine ličnosti utječu na odluke o kupnji proizvoda?

Različiti smo – razlikujemo se karakterom, odgojem, obrazovanjem, vjerom, socijalnim staležom, godinama. Utjecaji grupa oko nas (društvenih, obiteljskih) sve to čini složeni splet ličnosti – a ličnost nas kao potrošače svrstava u ciljani segment pojedinih roba ili usluga…

Online shopping

Osnovne postavke ponašanja potrošača u teorijskom okviru mogu se predstaviti ovako – iako je potrošač suveren, literatura na ovu temu pojašnjava kako se motivi potrošača mogu znanstveno identificirati te da se na njihovo ponašanje može utjecati. Ovaj zaključak ukazuje u kojem smijeru možemo promatrati marketinško-socijalno-psihološki miks ponašanja potrošača.

Različiti smo – razlikujemo se karakterom, odgojem, obrazovanjem, vjerom, socijalnim staležom, godinama. Utjecaji grupa oko nas (društvenih, obiteljskih) sve to čini složeni splet ličnosti – a ličnost nas kao potrošače svrstava u ciljani segment pojedinih roba ili usluga…

Odmakom od najšire definicije, dolazi se do raznolikosti preferencija (koje proizlaze iz različitih tipova ličnosti).

Inovativni potrošači

Inovativni potrošači skloni su isprobavati nove proizvode, supstitute. Obično lako prihvaćaju tehnologiju i tehnološka unaprjeđenja.

S pozicije proizvođača, ovakav kupac dobar je: jer ih se lako koristi kao svojevrsne test-grupe koje mogu pokazati kako će tržište reagirati na određeni proizvod ili uslugu.

Manje je dobar: nije realno očekivati lojalnost prema brendu. Na njima ne možete graditi sigurnu potrošačku bazu.

Nasuprot njima, tradicionalni potrošači (obično starije dobne skupine) naviknuti su na određene proizvode. čak i kada se na tržištu pojavi proizvod boljih performansi, relativno teško se odlučuju za promjenu i napuštanje starog.

Vizualni i verbalni tipovi

S oglašivačko-prodajnog stajališta zanimljiva je i podjela potrošača prema vizualnim i verbalnim tipovima. Jedna skupina više se oslanja na vizualni doživljaj proizvoda, dok je drugim potrošačima važan sadržaj uz proizvod, koji im pomaže pri odabiru.

Proizvod koji se predstavlja ovim grupama ne mora biti nužno različit – samo treba zadovoljiti oba načina percepcije: vizualno dojmljive ili upadljive reklame i prodajna mjesta za prvi tip potrošača te verbalne, bogate sadržajem i informacijama koje traži druga grupa.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.