Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Mediji bez granica

PwC je objavio jedinstveno izvješće o prekograničnim vijestima, tj. vijestima koje se konzumiraju izvan zemlje izvorišta. Istraživanje je pokazalo da dostupnost, znatiželja i mobilnost potiču porast broja prekograničnih vijesti.

Na zahtjev međunarodne informativne televizijske mreže RT povodom proslave 10. godišnjice njenog emitiranja PwC je anketirao više od 5.000 konzumenta vijesti u 10 zemalja o njihovoj konzumaciji prekograničnih vijesti, procijenio buduće trendove primijenivši PwC-ova predviđanja na podatke dobivene anketom te potvrdio i preispitao naše zaključke kroz razgovore s višim izvršnim direktorima za medije u pet globalnih novinskih organizacija.

PwC je otkrio da je korištenje prekograničnih vijesti vrlo rasprostranjeno na svim tržištima, osobito onima u nastajanju, te da najviše prekograničnih vijesti dolazi iz SAD-a i Ujedinjenog Kraljevstva, ali njihov najbrži rast bilježi se na Bliskom Istoku, u Aziji i Rusiji.

Konzumenti prekograničnih vijesti u pravilu su mlađe, urbanije i imućnije osobe. Na konzumaciju prekograničnih vijesti djelomično ih potiče mobilnost, ali većinom je to njihova povećana dostupnost i želja za različitim pogledima na važna događanja u vijestima. Budući da makroekonomija i demografski trendovi ukazuju na to da će vjerojatno sva tri čimbenika – dostupnost, znatiželja i mobilnost – nastaviti rasti, čini se da je osiguran i porast prekograničnih vijesti.

Sam Tomlinson, partner u PwC-u, rekao je:

„Ovo je bio fantastičan projekt. Svi smo znali da su prekogranične vijesti sve prisutnije, no ipak nas je iznenadilo koliko su zapravo popularne, kao i činjenica da je očito da su njihovi glavni pokretači povećana dostupnost i stvarna želja za različitim pogledima na važne vijesti.”

Margarita Simonyan, glavna urednica RT-a, dodala je:

„RT već deset godina gradi svoj uspjeh na želji javnosti za raznolikosti u vijestima. Drago nam je vidjeti da veća dostupnosti izvora vijesti, znatiželja vezana za događanja i perspektive iz različitih dijelova svijeta zajedno s povećanom mobilnosti potiču ljude ne samo da konzumiraju vijesti iz više izvora, nego i da u tom svom nastojanju po njih idu izvan granica i preko jezičnih prepreka.”


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.