Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Nominacije za Komunikatora godine

U sklopu 10. dodjele nagrada Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), žiri je objavio pet nominacija za nagradu za Komunikatora godine.

Grand PRix je godišnja nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću kojom se dodjeljuju priznanja za izvrsnost u struci, ove godine u 13 natjecateljskih kategorija. Uz to, žiri dodjeljuje priznanja u tri posebne kategorije: Komunikator godine, Grand PRix za doprinos struci i Šipak godine (antikomunikator godine).

U kategoriji Komunikatora godine, članovi žirija, na temelju svoje stručne prosudbe predlažu osobe koje su se posebno, kvalitetom i stilom komunikacije istaknuli u proteklih godinu dana. To priznanje se uvijek dodjeljuje pojedincima prisutnima u javnom životu, ali koji ne dolaze iz struke odnosa s javnošću. Ove godine, po prvi put žiri je odlučio objaviti nominacije za nagradu Komunikatora godine.

Nominacije

Boris Jokić, bivši voditelj kurikularne reforme, Marko Matijević, pokretač portala srednja.hr, Zdravko Marić, ministar financija, Bruno Šimleša, književnik te po prvi put u povijesti nagrade i jedan kolektiv: tim Hrvatske gorske službe spašavanja.

U obrazloženjima odabira žiri navodi:

Boris Jokić je stručnjak velike i pozitivne energije. Od pokretanja projekta kurikularne reforme istaknuo se jasnom i neostrašćenom komunikacijom. Unatoč napadima kojima je bio izložen, nastavio je s pozitivnom komunikacijom te je, uvidjevši da vladajući neće prihvatiti provedbu reforme, do kraja ostao dosljedan svojim načelima, dao ostavku na mjesto voditelja Ekspertne skupine za rad na cjelovitoj kurikularnoj reformi i ukazao kako postoje područja za razvoj Hrvatske. Pažnju struke zaslužio je svojom  beskompromisnom i hrabrom komunikacijom.

Marko Matijević je pokrenuo portal kako bi vježbao pisanje i brusio novinarska znanja stečena na fakultetu, a danas vodi najznačajniju platformu specijaliziranu za vijesti iz područja školskog i fakultetskog obrazovanja. U svojoj borbi za prava učenika i studenata ne libi se prozivati profesore, političare, ministre pa čak ni predsjednicu države. Iza napornog rada, istraživanja i objavljenih članaka stoje i konkretni rezultati. Marko Matijević iz dana u dan, zajedno sa svojim suradnicima, postavlja primjer vršnjacima i nadolazećim generacijama, ali i onim starijima, ne samo kako se gorljivo i strastveno štite prava i potrebe mladih ljudi u Hrvatskoj, već i kako se može i treba komunicirati intrigantne i teške teme.

Političarima bi dobro komuniciranje i nastupanje u javnosti trebalo biti svakodnevni dio njihovog posla, no kako to nije slučaj u Hrvatskoj, Zdravko Marić je u protekloj godini privukao pažnju kvalitetnom i uključivom komunikacijom zahtjevnih reformi koje je pripremio i sada provodi. Argumentiran, pripremljen i prije svega obziran prema svojim sugovornicima. Uz očito široko obrazovanje, na ministru se vidi iskustvo rada i komunikacije u korporaciji na koje je uspješno nadogradio i političke vještine koje nalažu i političke odgovore, pa čak i napade. Komunikacijski se posebno odlikuje u vještom izboru riječi – s naglaskom na pozitivne konotacije, pri tom ostajući u pozitivnoj i otvorenoj komunikaciji, na jasan način prenoseći poruku javnosti.

Bruno Šimleša nije samo zanimljiv autor iz područja popularne psihologije i duhovnosti, već i svestrani komunikator koji vješto koristi razne komunikacijske kanale progovarajući o mnogim vrućim i ozbiljnim društvenim temama. Često se radi o temama koje dijele društvo i zbog kojih se nalazi na javnom udaru neistomišljenika. Dosljedan u svim svojim nastupima i komunikacijama pokazao je da je spreman i aktivističkim naporima pomoći senzibiliziranje javnosti, na primjer za borbu protiv raka. Ističe se progovaranjem o aktualnim temama i svojom vjerodostojnošću, ne upadajući u zamke populizma nego iskreno govoreći osobna iskustva i uvjerenja. Polemizira i odgovara autentično i argumentirano.

Da se komunicirati o vrlo ozbiljnim temama poput sigurnosti i zaštite života te upozorenjima o prikladnom ponašanju u prirodi može na zanimljiv način, podučava nas tim Hrvatske gorske službe spašavanja. Svojim kratkim i duhovitim porukama na društvenim mrežama ubrzo su pridobili pažnju javnosti, a uobičajeno suhoparne upute o sigurnosti pretvorili su u rado čitane crtice. Zbog njihove komunikacije postali smo svjesniji osobne odgovornosti, ali i njihovog nesebičnog i humanog posla u kojemu se često izlažu opasnostima kako bi spašavali druge. Taj ozbiljan i odgovoran posao komuniciraju srčano i ležerno, originalno i autentično. U hrvatski javni prostor unijeli su duh komunikacije novog doba.

„Priznanje komunikatoru godine je, uz ono za doprinos struci, najprestižnija nagrada koju dodjeljuje struka odnosa s javnošću. Zadovoljni smo što su kandidati osobe i tim iz potpuno različitih društvenih djelatnosti. Svatko od njih je, na svoj način, svojom komunikacijskom izvrsnošću, kvalitetama i vještinama obilježio hrvatski javni prostor u protekloj godini i time zaslužio priznanje. Pred nama je vrlo zahtjevan posao konačnog odabira“, izjavila je predsjednica žirija Daria Mateljak.

Ime ovogodišnjeg laureata bit će poznato u veljači, a do tada će Hrvatska udruga za odnose s javnošću na svojoj web stranici i društvenim mrežama pobliže predstaviti nominirane. Priznanje komunikatoru godine bit će uručeno na svečanoj dodjeli Grand PRix nagrada u ožujku u Zagrebu.

Žiri

Žiri broji 15 članova koji su stručnjaci za odnose s javnošću u tvrtkama, stručnjaci iz agencija za odnose s javnošću, stručnjaci za odnose s javnošću iz javnog i nevladinog sektora te predstavnici znanosti, odnosno visokoškolskih ustanova na kojima se predaju odnosi s javnošću. Daria Mateljak, direktorica Hauska & Partner i sveučilišna predavačica je predsjednica žirija za Grand PRix 2017., a zamjenik predsjednice je Krešimir Macan, generalni direktor u Manjguri. Za članove žirija, ove su godine imenovani stručnjaci za odnose s javnošću u tvrtkama i to Marina Burazer, direktorica Sektora korporativnih komunikacija INA – Industrija nafte, d.d., Martina Rizman Matić, direktorica Korporativnih komunikacija Vipneta, Davor Jakovac, voditelj internih komunikacija Hrvatske pošte, Dario Gabrić, direktor Ureda korporativnih komunikacija Erste & Steiermärkische Bank d.d. Imenovani stručnjaci iz agencija za odnose s javnošću su Dijana Vetturelli,  direktorica VETTURELLI d.o.o, Maja Gradišar Perotić, savjetnica u agenciji Media Val te Martina Pintarić, direktorica i partner u agenciji 404. Stručnjaci za odnose s javnošću iz javnog i nevladinog sektora su Vlatka Vučić Marasović, pomoćnica pročelnice u Uredu župana Zadarske županije i glasnogovornica Zadarske županije, Melita Pavlek, glavna tajnica Hrvatske zajednice županija, Krešimir Dabo,  ravnatelj Ansambla LADO, Ivana Rora, ravnateljica Domovinskog sjedišta Hrvatskog svjetskog kongresa u Zagrebu i Martina Mihordin, glasnogovornica Državnog odvjetništva Republike Hrvatske. Predstavnica znanosti, odnosno visokoškolskih ustanova na kojima se predaju odnosi s javnošću je Ksenija Žlof, dugogodišnja voditeljica odnosa s javnošću Croatia Airlinesa i predavačica odnosa s javnošću na  Medijskom sveučilištu u Varaždinu, Visokoj poslovnoj školi Zagreb i veleučilištu Baltazar Adam Krčelić.

 

Sve detaljne informacije zainteresirani mogu pronaći na službenim mrežnim stranicama HUOJ-a: http://www.huoj.hr/index.php?opt=news&act=mlist&id=4325&lang=hr .


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.